Odlična poslovna sekretarka

Odlična poslovna sekretarka

Prijava

Ne glede na to, ali je vaš naziv poslovna sekretarka/poslovni sekretar, administratorka/administrator, tajnica/tajnik, je vaše delo izjemno garaško in zahtevno. Vzpostavljate prvi kontakt s poslovnimi partnerji in strankami, tesno sodelujete s sodelavci, upravljate številna administrativna dela, poznati morate tudi različna strokovna področja ...

Nedvomno sodite med ključne zaposlene v vašem podjetju ali ustanovi, naj bo to z več stotimi ali z le nekaj zaposlenimi. Ste ogledalo podjetja!

Zato, da boste pri svojem delu res odlične, smo s strokovnjaki posebej za vas ponovno pripravili

Intenzivni izobraževalni program za pridobitev certifikata
ODLIČNA POSLOVNA SEKRETARKA

 

Program sestavljajo:

  • tri intenzivne interaktivne delavnice, ki trajajo 5 pedagoških ur,
  • tri e-gradiva,
  • poslovna izdaja priročnika za poslovne sekretarke,
  • dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa
+ Certifikat Odlična poslovna sekretarka v slovenskem in angleškem jeziku kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževalnem programu.

Izobraževanje vsebuje tudi spletno učilnico ki je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa do katere lahko dostopate preko svojega računalnika ali mobilnih naprav. Zato predlagamo, da jo redno obiskujete. Dostop do spletne učilnice boste prejeli po elektronski pošti, nekaj dni pred pričetkom izobraževanj. Priporočamo vam, da nam posredujete vašo aktualno GSM številko za namene nujnih sporočil.

Koristi

Celovit program vam zagotavlja, da boste pomembno nadgradili vaše kompetence:

  • jasno se boste izražali, vešče nastopali in suvereno zastopali vaše podjetje ali ustanovo ob vsaki poslovni priložnosti,
  • ustvarili boste dobro klimo in medsebojne odnose ter povečali delovno učinkovitost,
  • poznali boste novosti in prakso na kadrovskem, finančnem, računovodskem in drugih strokovnih področjih ter dobili odgovore strokovnjakov na vaša konkretna vprašanja,
  • osvežili in nadgradili znanje tujega jezika, uporabo Excela in Time management-a,
  • družili se boste s kolegicami in kolegi iz stroke ter razširili krog poznanstev.

Vsebina

Poslovna angleščina
  • Primeri in komentarji za osvežitev znanja angleščine
  • Obogatitev besednega zaklada in pisanje sporočil v angleščini
  • Suverena komunikacija s strankami in poslovnimi partnerji
  • Slovnična in pravopisna pravila ter uporaba osnovnih časov
Retorika, veščina ter umetnost nastopa in govora
  • Vodila dobrega retorika
  • Temeljna prepričevalna sredstva govornika
  • Retorični govor in njegova skladnost
  • Kako se lotiti učenja retorike, govorništva
  • Praktična vaja: TPG (Tema pogovora, Pomembnost teme za poslušalca, Govorca)
  • Bonton govornika in slušatelja
  • Poslovni bonton
Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke
  • Poslovna sekretarka kot osebnost
  • Organizacija dela
  • Komunikacija in odnosi
  • Raba slovenskega in tujih jezikov
  • Poslovni dogodki in odnosi z javnostmi
  • Poslovna sekretarka in vzporedne poslovne funkcije
  • Upravljanje z računalnikom
  • Zgoščenka s številnimi uporabnimi vzorci
Enostavna uporaba Excel-a za vsakdanje delo
  • Osnovne formule, funkcije in delo s celicami
  • Priprava tabel in obdelava podatkov
  • Oblikovanje grafov in nastavitve tiskanja
  • Vrtilne tabele, makri, filtriranje …
Kadrovanje, razvoj in izobraževanje zaposlenih
  • Temeljne obveznosti delodajalca pri zaposlovanju, med in ob prenehanju delovnega razmerja
  • Kadrovske evidence, varstvo osebnih podatkov
  • Kako se pripraviti na obisk inšpektorja za delo in nadzornika za varstvo osebnih podatkov?
  • Pogodba o zaposlitvi (vsebina, atipične oblike), splošni akti (obvezni in priporočljivi),
  • kolektivne pogodbe, zakonodaja – pravilna interpretacija pravnih pravil glede na njihovo prepletanje
  • Letni dopust, regres, plačilo za delo in drugi prejemki, delovni čas
Time management
  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem
Uspešno komuniciranje s strankami in zaposlenimi
  • Uspešno komuniciranje s strankami in zaposlenimi
  • Kako obvladujem ključne odnose na delovnem mestu?
  • Katera vedenja sodelavcev in strank so zame težavna?
  • Razlaga 7 področij motivacijsko-vrednostnega sistema ljudi
  • Izbira ustreznega pristopa do različnih sodelavcev in strank
  • Kako ravnati v konfliktnih situacijah?
  • Upravljanje neprijetnih čustev
Preverjanje znanja in prejem certifikata Odlična poslovna sekretarka
  • Preverjanje znanja
  • Prejem certifikata Odlična poslovna sekretarka

Potek izobraževanja

POTEK IZOBRAŽEVANJA

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Online priročnik, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje in je namenjen samostojnemu študiju, boste prejeli na prvi delavnici. Dostop do online priročnika imate v spletni učilnici. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahaja jo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še tri mesece od zaključka izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
  • Po uspešno opravljenem preverjanju znanja boste po pošti prejeli certifikat Odlična poslovna sekretarka v slovenskem in angleškem jeziku kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževalnem programu.

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

Alex Gregorič

Alex Gregorič je poklicni trener komunikacije in javnega nastopanja. Z vodenjem treningov in delavnic se ukvarja od leta 1994. Leta 2005 sta s partnerko Jasno Štamcar ustanovila podjetje Mars Venus, d. o. o., v katerem vodi različne izobraževalne treninge t. i. mehkih veščin. Končal je številna usposabljanja, povezana z vodenjem izobraževalnih treningov, komunikacijo in javnim nastopanjem (Don Blochowiak, Dale Carnegie…

Miha Šercer

Miha Šercer, odvetnik partner v Odvetniški pisarni Šisernik-Šercer, predavatelj z bogato prakso v odvetništvu in s predhodnimi večletnimi izkušnjami iz različnih pravnih in vodstvenih funkcij v gospodarstvu. Že vrsto let redno predava na seminarjih in konferencah ter je avtor številnih strokovnih člankov in priročnikov, predvsem s področja delovnih razmerij in odškodninskega prava. Je soavtor knjige…

Polona Zupančič

Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam. Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje,…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.