Odlična poslovna sekretarka

1.340,00  DDV ni vštet v ceno

Izobraževalni program

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

V kolikor izvedba izobraževanja na razpisani lokaciji ne bo možna v živo, jo bomo izvedli online.

Ne glede na to, ali je vaš naziv poslovna sekretarka/poslovni sekretar, administratorka/administrator, tajnica/tajnik, je vaše delo izjemno garaško in zahtevno. Vzpostavljate prvi kontakt s poslovnimi partnerji in strankami, tesno sodelujete s sodelavci, upravljate številna administrativna dela, poznati morate tudi različna strokovna področja …

Nedvomno sodite med ključne zaposlene v vašem podjetju ali ustanovi, naj bo to z več stotimi ali z le nekaj zaposlenimi. Ste ogledalo podjetja!

Da boste pri svojem delu res odlične, smo s strokovnjaki posebej za vas ponovno pripravili intenzivni izobraževalni program za pridobitev certifikata.


Program sestavljajo:

  • tri intenzivne interaktivne delavnice, ki trajajo 5 pedagoških ur,
  • tri e-gradiva,
  • online izdaja Priročnika za poslovne asistentke in sekretarke,
  • dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa

+ Certifikat Odlična poslovna sekretarka v slovenskem in angleškem jeziku kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževalnem programu.


Izobraževanje vsebuje tudi spletno učilnico ki je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa do katere lahko dostopate preko svojega računalnika ali mobilnih naprav. Zato predlagamo, da jo redno obiskujete. Dostop do spletne učilnice boste prejeli po elektronski pošti, nekaj dni pred pričetkom izobraževanj. Priporočamo vam, da nam posredujete vašo aktualno GSM številko za namene nujnih sporočil.

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 5 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Dostopne podatke do online priročnika boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahaja jo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Ta vrsta izobraževanja vam omogoča vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še dve leti od zaključka izobraževalnega programa.
  • Ob koncu programa vas čaka še reševanje testa, ki ga boste prav tako našli v spletni učilnici po koncu zadnje delavnice.
  • Po uspešno opravljenem preverjanju znanja boste po pošti prejeli certifikat Odlična poslovna sekretarka v slovenskem in angleškem jeziku kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževalnem programu.

Koristi

Celovit program vam zagotavlja, da boste pomembno nadgradili vaše kompetence:

  • jasno se boste izražali, vešče nastopali in suvereno zastopali vaše podjetje ali ustanovo ob vsaki poslovni priložnosti,
  • ustvarili boste dobro klimo in medsebojne odnose ter povečali delovno učinkovitost,
  • poznali boste novosti in prakso na kadrovskem, finančnem, računovodskem in drugih strokovnih področjih ter dobili odgovore strokovnjakov na vaša konkretna vprašanja,
  • osvežili in nadgradili znanje tujega jezika, uporabo Excela in Time management-a,
  • družili se boste s kolegicami in kolegi iz stroke ter razširili krog poznanstev.

Vsebina

Avtorji

Alex Gregorič

Alex Gregorič je poklicni trener komunikacije in javnega nastopanja. Z vodenjem treningov in delavnic se ukvarja od leta 1994. Leta 2005 sta s partnerko Jasno Štamcar ustanovila podjetje Mars Venus, d. o. o., v katerem vodi različne izobraževalne treninge t. i. mehkih veščin. Končal je številna usposabljanja, povezana z vodenjem izobraževalnih treningov, komunikacijo in javnim nastopanjem (Don Blochowiak, Dale Carnegie Training®, Brian Tracy ...), julija leta 2006 pa je v avstralskem Melbournu opravil trening za coacha in trenerja v sistemu Mars Venus Coaching. Je tudi certificirani INLPTA NLP-praktik. Ima raznolike delovne izkušnje (finance – Ljubljanska banka in Nova Ljubljanska banka; samostojno svetovalno delo; prodaja in trženje – Dnevnik, d. d.; kadrovanje in izobraževanje kadrov – svetovalna skupina Individa...) na različnih ravneh odgovornosti, zato se lahko prilagodi različno zahtevnim skupinam udeležencev izobraževalnih treningov. Je spreten govornik in predan trener z občutkom za sistematično podajanje znanja. Tekoče govori angleško, zato je kompetenten izvajalec tudi v tem jeziku.

Miha Šercer

Miha Šercer, odvetnik partner v Odvetniški pisarni Šisernik-Šercer, predavatelj z bogato prakso v odvetništvu in s predhodnimi večletnimi izkušnjami iz različnih pravnih in vodstvenih funkcij v gospodarstvu. Že vrsto let redno predava na seminarjih in konferencah ter je avtor številnih strokovnih člankov in priročnikov, predvsem s področja delovnih razmerij in odškodninskega prava. Je soavtor knjige Odpoved pogodbe o zaposlitvi ter e-Komentarja ZDR-1.

Polona Zupančič

Polona Zupančič ima bogate izkušnje pri vodenju interaktivnih delavnic komunikacije, ki vodijo k boljšim odnosom na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji. Vsak udeleženec se znajde na neki točki osebne rasti, kjer dobi veliko uporabnih idej, kako izboljšati svojo čustveno inteligentnost v svojem vedenju, ki vodi k želenim spremembam. Na Gea Collegu poučuje Poslovno komuniciranje, Prodajo in Nabavo; v letu 2019 so jo študenti imenovali za najboljšo predavateljico leta. Je tudi soavtorica naših priročnikov poslovne komunikacije, vodenja in nabavnega poslovanja. V prostem času uči jogo, rada se potepa po svetu, veliko bere in ljubi življenje.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI Z ONLINE IZDAJO PRIROČNIKA

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju treh mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.