Odgovornost je zapisana v internih aktih

Odgovornost je zapisana v internih aktih

Online seminar v živo

Prijava

V interne akte oziroma pravilnike mora delodajalec zapisati jasna pravila delovanja v organizaciji, opredeliti odgovornosti sodelavcev in njihove pravice. Pogosto te akte imenujemo kar delovnopravni temelji, saj so prvi ključen del mozaika kulture organizacije. Akte v podjetju namreč ne pišemo zaradi inšpektorjev, temveč z njimi jasno definiramo standarde za učinkovito in organizirano delo.

Kakšne so lahko koristi za delodajalce, če se priprave internih aktov lotijo načrtno in organizirano?


OBLIKA IN POTEK
Online seminar spremljate preko aplikacije ZOOM, preko lastnega računalnika ali mobilne naprave, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma.

VPRAŠANJA IN ODGOVORI
Če se vam že zdaj porajajo vprašanja v zvezi s pripravo pravilnikov, nam jih pošljite na naslov: branka.gorjup@zfm.si, le tako vam bomo lahko pomagali.

KOMU JE NAMENJENO
Kadrovskim strokovnjakom, direktorjem manjših in srednjih podjetij, računovodjem, poslovnim sekretarjem in drugim osebam, ki v podjetju urejajo kadrovsko dokumentacijo.

Koristi

Na praktičnih primerih bomo prikazali koristi priprave obveznih in priporočljivih aktov, s tem pa boste tudi pripravljeni na obisk inšpektorjev ter na možne spore z zaposlenimi.

Na online seminarju v živo vam bomo podali ključne informacije, kateri akti so zakonsko obvezni ter kateri priporočljivi, pa vendar pogosto nepogrešljivi. Pridružite se nam še posebej, če se ubadate s temi vprašanji:

  • Kako vzpostaviti fleksibilno sistemizacijo, ki bo upoštevala trenutno situacijo organizacije, strateške cilje in stanje na trgu delovne sile?
  • Ali je vaša izjava z oceno tveganja skladna z vašo dejavnostjo, procesi in spremembami?
  • Kako opredeliti preventivne ukrepe na področju obvladovanja tveganj trpinčenja, nadlegovanja in spolnega nadlegovanja?
  • Ste tudi vi dolžni opredeliti preventivne ukrepe v primeru nasilja tretjih oseb?
  • Kako se lotiti izziva varstva osebnih podatkov, da bo to celovito in skladno z GDPR?
  • Kako celovito opredeliti in rešiti izziv delovnega časa?
  • Kdaj je smiselno zapisati pravilnik o letnih dopustih?
  • Zakaj vzpostaviti interni akt o delu od doma?

Vsebina

  • Presojanje zavezujočih kolektivnih pogodb.
  • Ključen namen aktov za poenostavite dela in jasno definiranje pravil.
  • Kako vzpostaviti fleksibilno sistemizacijo, ki bo upoštevala trenutno situacijo organizacije, strateške cilje in stanje trga deloven sile?
  • Ali je vaša izjava z oceno tveganja skladna z vašo dejavnostjo, procesi in spremembami?
  • Preverjanje alkoholiziranosti in uporaba nedovoljenih substanc nista edini izziv Akta o preverjanju zlorab nedovoljenih substanc.
  • Kako opredeliti preventivne ukrepe na področju obvladovanja tveganj trpinčenja, nadlegovanja in spolnega nadlegovanja?
  • Zakaj organizacija promocije zdravja ne delovnem mestu ne prinaša želenih učinkov?
  • Ste tudi vi dolžni opredeliti preventivne ukrepe v primeru nasilja tretjih oseb?
  • Kako se lotiti izziva varstva osebnih podatkov v organizaciji, da bo to celovito in skladno z GDPR?
  • Izziv delovnega časa ni mogoče rešiti zgolj z zapisanim Pravilnikom o delovnem času – predstavili vam bomo celoviti pristop.
  • Kdaj je smiselno zapisati pravilnik o letnih dopustih?
  • Zakaj vzpostaviti interni akt o delu od doma?
  • Primeri iz prakse

Predavatelji

Andreja Samec Koderman

Andreja Samec Koderman direktorica Kadrovske asistence, je strokovnjakinja za vzpostavljanje in razvoj HRM-ja. Svetuje na področju razvoja kadrovske funkcije v podjetjih in upravljanja s človeškimi viri, delovnopravne zakonodaje, selekcije kadrov, profiliranja zaposlenih ter razvoja in vpeljevanja motivacijskega sistema nagrajevanja. Je strokovnjakinja na področju uvajanja kompetenčnega modela v podjetja, osebnostne rasti zaposlenih, svetovalka delovnopravnih postopkov ter…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.