Ocenjevanje in napredovanje javnih uslužbencev v 2021 – odgovori na vaša vprašanja

Ocenjevanje in napredovanje javnih uslužbencev v 2021 – odgovori na vaša vprašanja

Online seminar v živo

Prijava

Tudi v letu 2021 se bo za zaposlene v javnem sektorju izvajalo ocenjevanje delovne uspešnosti  ter preverjalo izpolnjevanje pogojev za napredovanje v višji plačni razred.

Aktivnosti v zvezi s tem se začnejo v januarju in se zaključijo  v marcu, zato je potrebno, da se odgovorne osebe pri subjektih javnega sektorja pravočasno pripravite, osvežite že pridobljeno znanje na tem področju ter se seznanite z novostmi na tem področju.

Kot odgovorne osebe morate vedeti, ali še vedno veljajo kakšni začasni interventni ukrepi na tem področju in kako na te aktivnosti vpliva ponovno izplačevanje redne delovne uspešnosti v javnem sektorju.

Koristi

Na semnarju bomo na praktičnih primerih predstavili vse spremembe in veljavne ureditve.

Online seminar spremljate preko aplikacije ZOOM, preko lastnega računalnika ali mobilne naprave, ni vam treba zapuščati delovnega mesta ali doma.

Q&A:
Če se vam že zdaj porajajo vprašanja v zvezi z ocenjevanjem in napredovanjem javnih uslužbencev, nam jih pošljite na naslov: branka.gorjup@zfm.si, le tako vam bomo lahko pomagali.

NAMEN:
Z online izobraževanjem vas želimo seznaniti z bistvenimi spremembami za pravilno upoštevanje vseh zakonskih podlag pri ocenjevanju in napredovanju javnih uslužbencev ter pri določanju plač ob prerazporejanju in napredovanju.

KOMU JE NAMENJENO:
Kadrovskim strokovnjakom, vodjem, računovodjem ter vsem, ki se v organizacijah javnega sektorja ukvarjate s pripravo podatkov za ocenjevanje, z ocenjevanjem javnih uslužbencev in pripravo sklepov o napredovanju.

Vsebina

Na online seminarju bodo obravnavani:

  • pogoji za napredovanje v višji plačni razred,
  • način preverjanja pogojev za napredovanje,
  • letno ocenjevanje delovne uspešnosti – postopek, kriteriji in dileme,
  • preizkus ocene delovne uspešnosti,
  • ugotavljanje izpolnjevanja pogojev za napredovanje (postopek in roki),
  • napredovanje javnih uslužbencev iz plačne skupine B (direktorji),
  • začasni interventni ukrepi na področju ocenjevanja in napredovanja javnih uslužbencev.

Dobili boste še odgovore na vprašanja in dileme, ki se vam postavljajo na tem področju, kot npr.:

  • Ali ste pravilno določili plačo zaposlenim, ki ste jih razporedili na drugo delovno mesto?
  • Ali ste preverili pravilnost izvedbe napredovanj v preteklih letih?
  • Ali ste pravilno določili plačo na novo zaposlenemu, ki je že delal v javnem sektorju?

Predavatelji

Mojca Ramšak Pešec

Je univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, ima več kot 23 let delovnih izkušenj v javni upravi. Skoraj 10 let (od 1. junija 2006 do 31.12.2015) je vodila direktorat, pristojen za organizacijo in upravljanje s kadri v javnem sektorju ter plačni sistem javnega sektorja. Do imenovanja na ta položaj je bila od leta…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.