Obravnava potnih nalogov – računovodski in davčni vidik

Obravnava potnih nalogov - računovodski in davčni vidik

E-seminar

Prijava
Kdaj?
26. 7. 2019
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta
  • Kakšno višino dnevnice moramo zagotoviti zaposlenemu (če ima zagotovljene dnevne obroke doma ali v tujini)?
  • Kakšne so bonitete, če se uporablja službeno vozilo, če zaposleni uporablja svoje vozilo, če se službeno vozilo uporablja tudi v privatne namene?
  • Kaj bodo pregledali revizorji in inšpektorji, ko bodo izvedli nadzor potnih nalogov in z njimi povezanih obračunanih stroškov?
  • Kakšen je davčni in računovodski vidik izplačil potnih stroškov za delodajalca in zaposlenega?
  • Kaj vse se šteje za boniteto delavcu in kakšna je njihova davčna obravnava?

Za odgovore na vsa vaša vprašanja se prijavite na e -seminar, ki smo ga pripravili za vas.

Na e-seminar se prijavite kar na svojem računalniku. Ni vam potrebno zapuščati delovnega mesta. Do vsebin boste dostopali preko spletne učilnice, ki vam omogoča interaktivno delo. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov 26. julija 2019. Takšen način izobraževanja vam omogoča, da boste znanje osvojili udobno, brez odhoda z delovnega mesta in imeli strokovne podlage in nasvete takoj pri roki. Izvedeli boste vse o računovodskem in davčnem vidiku potnih nalogov.

Vsa dodatna vprašanja, na katera ob ogledu ne boste prejeli odgovora, lahko pošljete na racunovodstvo@zfm.si in prejeli boste odgovor.

Koristi

S prijavo na seminar boste:

  • poznali vpliv stroškov potnih nalogov in bonitet na davčni obračun,
  • znali pravilno obračunati stroške službenih poti,
  • vedeli, katere so najpogostejše napake v povezavi s potnim nalogom in kako se jim izogniti,
  • prihranili pri času in denarju, saj vam ne bo potrebno zapuščati delovnega mesta!

Vsebina

  • Pomen obvezne vsebine potnega naloga tudi z vidika dokazovanju davčnemu nadzoru.
  • Vrste obračunov in izplačil stroškov službenih poti (doma in za tujina).
  • Pomen in vrste stroškov službenih potovanj za poslovanje (davčno priznani in nepriznani stroški) ter kilometrina ali prevoz za delo.
  • Boniteta zaposlenih, uporaba službenega vozila v privatne namene, nastanitve, vinjete ipd.
  • Povračilo stroškov domačim in tujim poslovim partnerjem.
  • Odgovori na vprašanja udeležencev in udeleženk.

Predavatelji

doc. dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon.

Samostojna podjetnica, finančna svetovalka, predavateljica. Piše strokovne in znanstvene članke, sodeluje z referati na domačih in mednarodnih strokovnih in znanstvenih konferencah. Izvaja samostojne strokovne seminarje in delavnice za razne naročnike, kot so: podjetja, izobraževalne inštitucije, založbe zbornice ipd. Njena glavna značilnost je, da na predavanjih, delavnicah in srečanjih povezuje teorijo s prakso, kar je zelo dobro sprejeto…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
148,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.