Etični pristopi reševanja zahtevnih pogovorov s sodelavci

Etični pristopi reševanja zahtevnih pogovorov s sodelavci

Praktična online delavnica

Prijava

Za večino vodij je podajanje negativne povratne informacije zelo neprijetno opravilo. Vendar je nujno zlo, če mora ekipa dosegati cilje, eden izmed njenih članov pa ne nosi svojega dela bremena ali se ne obnaša kot je potrebno.

Če so se izjalovili vsi poskusi usmerjanja ali pa mora vodja iz poslovnih razlogov sodelavcu sporočiti, da se delovno razmerje žal zaključuje, je to lahko še posebej težko.

 

Sodelavec se pogosto ne strinja z oceno, išče razloge in opravičila  ali prelaga odgovornost na druge, zaradi česa je lahko pogovor še toliko bolj naporen.

Zlahka se lahko zgodi da ne dosežemo željenih zaključkov in dogovorov. Napetost v pogovoru se stopnjuje, nastane konflikt, vrtimo se v krogu, rešitve ni, izgubljamo pa dragoceni čas na obeh straneh.

Posebej moramo biti pozorni, da s kritiko podamo dobronamerno povratno informacij o delu in na spoštljiv način izpostavimo sodelavčeve močnejše ali šibkejše plati, s čimer mu pomagamo, da se v prihodnosti izboljša oziroma napreduje.

Govorimo o dobronamerni konstruktivni kritiki.

 

  • Kako lahko kot vodja konstruktivno in dobronamerno izrečete kritiko?
  • Kako doseči, da sta na koncu pogovora zadovoljni obe strani?
  • Kako podati ustrezno kritiko, da jo bodo sodelavci sprejeli kot priložnost za razvoj?

Je to mogoče?

Da, to je prav zares mogoče …

Prijava in kotizacija

 

Na delavnici, ki jo vodi magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije, Franka Bertoncelj, boste dobili navodila, tehnike in pristope za različne situacije, ki vam bodo v bodoče zagotovo olajšale še tako zahteven pogovor z vašimi sodelavci.

Na delavnici boste srečali vodje iz različnih področij, vendar s podobnimi težavami.

 

Naj izpostavimo 5 izjemno pomembnih področij za pravilno konstruktivno komunikacijo, ki jih boste predelali na delavnici:

  • Kako se pripraviti na podajanje negativnega feedback-a
  • Pravila podajanja povratne informacije in kdaj se lahko zalomi
  • Običajne napake pri podajanju kritike
  • Kako ravnati ob čustvenem odzivu sodelavca, ko mu sporočimo odpoved delovnega razmerja
  • Kako ravnati, če pohvala »pokvari« in če kritika »ne zaleže«

💡 Izkoristite priložnost, da neposredno na delavnici prejmete rešitev na problematične situacije, s katerimi se srečujete v sklopu vašega delovnega procesa.

💻 Delavnica bo potekala online v živo, zato lahko pričakujete še toliko več interakcije. Imeli boste dve možnosti: 1) vključite se v živo ali 2) postavljate svoja vprašanja v komentarjih v Zoom aplikaciji.

🙋‍♂️ Na delavnici boste srečali vodje iz različnih področij, vendar s podobnimi težavami. Izkoristite možnost povezovanja in izmenjevanja dobrih praks ter pristopov s kolegi.

Vsebina

  • Stres vodje, ko delo ni opravljeno tako kot bi moralo biti
  • Informacije, povratne informacije, kritika in pohvala; zdravo razmerje med kritiko in pohvalo
  • Kaj se zgodi, če zaposleni nimajo povratnih informacij o svojem delu in obnašanju
  • Običajne predstave vodij o podajanju povratne informiranje in dojemanje njihovih podrejenih
  • Naš odnos do napak, površnosti, samovoljnosti in »težavnega« vedenja
  • Tehnike samoregulacije ali kako se pripraviti na sporočanje negativnega feedback-a
  • Pravila podajanje povratne informacije in kdaj se lahko zalomi
  • Običajne napake pri podajanju kritike in zakaj ljudje doživijo kritiko kot osebni napad
  • Kako ravnati, če pohvala »pokvari« in če kritika »ne zaleže«
  • Umetnost lahkotnega konstruktivnega pogovora o delu
  • Odpuščanje – kako povedati tisto, česar si nihče ne želi slišati
  • Kako ravnati ob čustvenem odzivu sodelavca, ko mu sporočimo odpoved delovnega razmerja
  • Trening komunikacijskih veščin na praktičnih primerih

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.