Negativni feedback in podajanje odpovedi

288,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Za večino vodij je dajanje negativne povratne informacije zelo neprijetno opravilo. Je nujno zlo, če mora ekipa dosegati cilje, en njenih članov pa ne nosi svojega dela bremena, ali se ne obnaša, kot bi to želeli.

Ta sodelavec se seveda pogosto ne strinja z oceno, išče razloge in opravičila, ali prelaga odgovornost na druge… kar lahko pogovor naredi precej naporen.

Če so se izjalovili vsi poskusi usmerjanja, ali če mora vodja iz poslovnih razlogov sodelavcu sporočiti, da se delovno razmerje žal zaključuje, je to lahko še posebej težko.


Kako lahko kot vodja konstruktivno in (relativno) prijetno izrečete kritiko, in kako doseči, da sta na koncu pogovora zadovoljna oba? Kako podati kritiko, da jo bodo sodelavci sprejeli kot priložnost za razvoj?

Da, to je prav zares možno…

Kaj pa, če je vaša naloga povedati to, kar nihče noče slišati? Kako skomunicirati odpoved delovnega razmerja in kako ravnati ob čustvenem odzivu sodelavca?

Zakaj na to delavnico:

  • izvedeli boste, kako podati informacije, kritiko in pohvalo, ter kaj je zdravo razmerje med slednjima,
  • spoznali boste tehnike samoregulacije ali kako se pripraviti na sporočanje negativnega feedback-a,
  • naučili se boste pravil podajanja povratne informacije ter vedeli, kdaj se lahko zalomi,
  • prepoznali boste standardne napake pri podajanju kritike,
  • vedeli boste, kako voditi lahkoten, konstruktiven pogovor o delu,
  • izvedeli boste, kako pravilno skomunicirati odpoved delovnega razmerja in kako ravnati ob čustvenem odzivu zaposlenega,
  • na praktičnih primerih boste trenirali svoje komunikacijske veščine!
  • Stres vodje, ko delo ni opravljeno tako kot bi moralo biti
  • Informacije, povratne informacije, kritika in pohvala; zdravo razmerje med kritiko in pohvalo
  • Kaj se zgodi, če zaposleni nimajo povratnih informacij o svojem delu in obnašanju
  • Običajne predstave vodij o podajanju povratne informiranje in dojemanje njihovih podrejenih
  • Naš odnos do napak, površnosti, samovoljnosti in »težavnega« vedenja
  • Tehnike samoregulacije ali kako se pripraviti na sporočanje negativnega feedback-a
  • Pravila podajanje povratne informacije in kdaj se lahko zalomi
  • Običajne napake pri podajanju kritike in zakaj ljudje doživijo kritiko kot osebni napad
  • Kako ravnati, če pohvala »pokvari« in če kritika »ne zaleže«
  • Umetnost lahkotnega konstruktivnega pogovora o delu
  • Odpuščanje – kako povedati tisto, česar si nihče ne želi slišati
  • Kako ravnati ob čustvenem odzivu sodelavca, ko mu sporočimo odpoved delovnega razmerja
  • Trening komunikacijskih veščin na praktičnih primerih

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.