Nabava živil po novem ZJN-3

Nabava živil po novem ZJN-3

Enodnevni seminar

Prijava

Novela ZJN-3 prinaša pomembne novosti, ki vplivajo tudi na področje nabave živil preko sistema javnega naročanja!

Vse javne ustanove in ostale povezane institucije, ki nudite prehrano uporabnikom, nosite dolžnost, da se le-ti prehranjujejo z zdravo ter kvalitetno hrano, ki je predvsem lokalnega izvora. Zakon o javnem naročanju je deloma omejeval uresničevanje teh načel, novela ZJN-3 pa prinaša pomembne novosti, ki vplivajo tudi na področje nabave živil preko sistema javnega naročanja in tako olajšajo naročanje živil lokalnega izvora.

Za učinkovito reševanje dilem, ki se pojavljajo v praksi naročnikov in ponudnikov, vas v sodelovanju s strokovnjaki za javna naročila in pridelavo ter nabavo lokalno pridelane hrane vabimo na strokovni seminar, kjer boste:

Delavnica je namenjena:
vzgojno-izobraževalnim zavodom (vrtci, šole, dijaški domovi, zavodi), bolnišnicam, domovom za upokojence, bivalnim skupnostim oziroma vsem, ki izvajajo nabavo živil preko javnega naročanja.

 

Koristi

  • seznanjeni s stanjem na trgu pridelave lokalne hrane in živil ter s pogoji za zagotavljanje kakovosti, spoznali primere dobre in tudi slabe prakse;
  • seznanjeni z aktualnimi in novimi zakonskimi določili Zakona o javnem naročanju in se s pomočjo priporočil pravnih strokovnjakov seznanili, kako pripraviti primerno razpisno dokumentacijo, kako ustrezno voditi postopek, kako določiti kriterije in pogoje, kako pripraviti dobro prijavo na razpis javnega naročila, kako ravnati v primeri neizpolnjevanja pogodbe …
  • v sodelovanju z vsemi sodelujočimi izmenjali izkušnje iz prakse ter poskušali najti odgovore na najbolj pereča vprašanja, ki se pojavljajo na področju nabave lokalne hrane pri naročnikih in ponudnikih - vprašanja nam pošljite že pred posvetom na naslov: petra.ertl@zfm.si.

Vsebina

Kratek pregled vsebine:

Varna, kvalitetna in lokalna hrana
(dr. Jože Podgoršek)

  • Povzetek stanja pridelave in predelave hrane v Sloveniji
  • Pomen “slovenskih” oskrbovalnih verig s hrano
  • S katerimi ukrepi do poštenih odnosov v verigi preskrbe s hrano?

Nabava živil s sklenitvijo okvirnega sporazuma po ZJN-3
(Milan Železnik)

  • Kako poteka postopek za nabavo živil
  • Oblikovanje sklopov
  • izločitev sklopov za nabavo ekološko in lokalno pridelane hrane
  • Postopek za sklenitev okvirnih sporazumov
  • Vrste okvirnih sporazumov
  • Predstavitev različnih vrst okvirnih sporazumov
  • Izvajanje okvirnih sporazumov
  • Kako nabavljati ekološko pridelana in lokalna živila

Novosti ZJN-3 pri nabavi živil
(mag. Marija Bukovec Marovt)

  • Novosti Zakona o javnem naročanju (ZJN-3)
  • Postopek po korakih
  • Praksa in najpogostejše napake

Predavatelji

dr. Jože Podgoršek

dr. Jože Podgoršek je svojo poklicno pot pričel v gospodarskem sektorju, kjer je intenzivno spoznal področje pridelave zelenjave in tudi sektor zelenjadarstva v Sloveniji. V letih dela v podjetju Zeleni hit d.o.o. od leta 1997 do 2004 je skupaj s sodelavci razvijal pridelavo zelenjave in vnašal nove tehnološke rešitve do slovenskih zelenjadarskih kmetij. Od leta…

Milan Železnik

Milan Železnik se od leta 1997 strokovno ukvarja z javnim naročanjem in projekti podeljevanja koncesij. Do leta 2004 je bil zaposlen na Službi Vlade RS za lokalno samoupravo, kot namestnik direktorja. Pred tem je bil zaposlen v gospodarstvu in občinski upravi. Pripravil je več priročnikov za izvajanje javnih naročil, bil predavatelj za javno upravo in…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.