Nabava lokalne hrane preko javnih naročil v vzgojno-izobraževalnih zavodih

Nabava lokalne hrane preko javnih naročil v vzgojno-izobraževalnih zavodih

Enodnevni seminar

Prijava

Novo: strokovni posvet za naročnike iz vzgojno-izobraževalnih zavodov in pridelovalce/dobavitelje lokalne hrane: kako v luči aktualne in prihajajoče nove zakonodaje zagotoviti kvalitetno slovensko hrano v vzgojno-izobraževalnih zavodih?


Tudi vzgojno-izobraževalni zavodi in ostale povezane institucije nosite dolžnost, da se otroci in mladostniki prehranjujejo z zdravo ter kvalitetno hrano. Preko vzgojno-izobraževalnega dela jim privzgajate zdravo prehranjevanje, kar se v praksi kaže tudi v kakovostni šolski prehrani, ki jo nudite otrokom in mladostnikom.

Strokovnjaki in ministrstva poudarjajo, da bi se naj takšna hrana nabavljala pri lokalnih pridelovalcih in ponudnikih po sistemu kratkih verig, hkrati pa ste zaradi zagotavljanja transparentnosti in obsežne zakonodaje zavezani k nabavi živil preko razpisov javnega naročanja. Tudi pridelovalci lokalne hrane oziroma ponudniki morate poznati zahteve in zakonske določbe o kakovosti hrane in načinu nabave ter možnosti dobave živil naročnikom.

Za učinkovito reševanje dilem, ki se pojavljajo v praksi naročnikov in ponudnikov, vas v sodelovanju s strokovnjaki za javna naročila in iz različnih področjih pridelave ter nabave lokalno pridelane hrane vabimo na strokovni posvet.

Koristi

Vsebina

Na posvetu boste:

  • seznanjeni z zakonskimi določili zakonodaje na področju javnega naročanja, prejeli vzorec aktualne razpisne dokumentacije in se s pomočjo priporočil pravnih strokovnjakov seznanili, kako pripraviti primerno razpisno dokumentacijo, kako ustrezno voditi postopek, kako določiti kriterije in pogoje, kako pripraviti dobro prijavo na razpis javnega naročila;
  • seznanjeni s stanjem na trgu pridelave lokalne hrane in živil ter s pogoji za zagotavljanje kakovosti, spoznali primere dobre in tudi slabe prakse;
  • v sodelovanju z vsemi sodelujočimi izmenjali izkušnje iz prakse ter poskušali najti odgovore na najbolj pereča vprašanja, ki se pojavljajo na področju nabave lokalne hrane pri naročnikih in ponudnikih
  • vprašanja nam pošljite že pred posvetom na naslov: petra.ertl@zfm.si.
Dodatno – vzorec razpisne dokumentacije za postopek naročil male vrednosti.

Predavatelji

dr. Jože Podgoršek

Dr. Jože Podgoršek je dekan Visoke šole Grm Novo mesto in je bil februarja 2015 na Vladi RS imenovan za prvega varuha odnosov v verigi preskrbe s hrano.

Jure Vončina

Jure Vončina  je direktor Kmetijske zadruge Krka ter predsednik Strokovni odbor za zelenjadarstvo in sadjarstvo pri Zadružni zvezi Slovenije

Katarina Jevšjak in Marjeta Podpečan

Katarina Jevšjak in Marjeta Podpečan, zaposleni v Kranjskih vrtcih, skrbita za zagotavljanje varnega in zdravega okolja. Opravljata naloge vodenja prehrane, vodenja zdravstvenega stanja vključenih otrok in zaposlenih ter spremljata higieno notranjega in zunanjega okolja, širše okolice in okoljskih vplivov.

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.