Manager logističnih procesov

Manager logističnih procesov

Prijava
Intenziven program, prilagojen za vodstveni kader v logistiki in njihove potrebe!

Kot vodstveni kader v logistiki imate eno ključnih vlog v vašem podjetju, saj ste odgovorni za:
optimalen pretok blaga, materiala, izdelkov ali polizdelkov, 
tekoče logistične procese
- skrajševanje vezave zalog in učinkovito izrabo časa,
vodenje zaposlenih, njihovo motiviranje in še več.

V primeru pomanjkanja znanja in kompetenc podjetje neposredno tvega visoke stroške, zamujene roke, zastoje in napake. Po drugi strani pa je dober vodja za vsako podjetje neprecenljiv kapital in največja konkurenčna prednost!

Nadgradite svoje znanje in kompetence ter se udeležite intenzivnega izobraževalnega programa.

Izobraževalni program Manager logističnih procesov sestavlja osem modulov: 
  • tri delavnice, na katerih boste obdelali ključne tematike za optimizacijo logističnih procesov in reševanje pogostih težav s primeri dobre prakse ter dobiti odgovore na vaša konkretna vprašanja;
  • ogled dobre prakse;
  • dva e-gradiva;
  • dva sklopa študijskih gradiv, ki ju boste prejeli na delavnicah in sta namenjena samostojnemu študiju.

Program je namenjen:

  • direktorjem,
  • vodjem logistike,
  • vodjem proizvodnje, skladišča, nabave ali prodaje,
  • tehničnim sodelavcem iz strokovnih služb in
  • vsem, ki jih tematika zanima.

Pridobite certifikat, ki bo potrdilo vaše strokovne usposobljenosti!

Koristi

Izobraževalni program vam omogoča, da boste:

  • spoznali orodja, metode in primere dobre prakse, da bo vaša optimatizacija logističnih procesov še uspešnejša,
  • osvojili ključna znanja za organiziranje in koordiniranje dela v logistiki,
  • pomembno izboljšali svoje veščine za suvereno vodenje in
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke 

Vsebina

Logistika v praksi
  • Transport (optimizacija, Incoterms, pogled v prihodnost …)
  • WMS – standard današnje logistike
  • Zahteve in trendi vitke logistike
vzorci in vsebine za učinkovito logistiko v tiskani in digitalni obliki
  • Prevzemni procesi v logistiki
  • Odpremni in oskrbni procesi v logistiki
  • Hrambni procesi in upravljanje s skladiščnimi sistemi
  • Transportni procesi zunanjega transporta
  • Procesi vračanja blaga
  • Procesi upravljanja reklamacij
  • Dodelavni procesi in storitve v logistiki
  • Povratna logistika in okoljski standardi
Enostavna uporaba Excel-a za vsakdanje delo
  • Osnovne formule, funkcije in delo s celicami
  • Priprava tabel in obdelava podatkov
  • Oblikovanje grafov in nastavitve tiskanja
  • Vrtilne tabele, makri, filtriranje …
4. modul – OGLED distribucijskega centra NAVIS v Gorenju Velenje
  • Zbor na dogovorjenem mestu v Velenju ob 13.00 in voden ogled distribucijskega centra NAVIS
Osebni stil vodenja in komunikacije
  • Kako izbrati ustrezen stil vodenja
  • Krogotok vodenja
  • Testi vodenja in komunikacije:
  • Vprašalniki: stil vodenja, obvladovanje procesa vodenja, delegiranje nalog
  • Postopek pogovora o sodelavčevih šibkih točkah
  • Postopek delegiranja nalog
Vodenje, motivacija, komunikacija in reševanje konfliktov med zaposlenimi
  • Naloge vodje v spremenjenih gospodarskih in družbenih razmerah
  • Osebnostne kompetence in krepitev vodstvenih kompetenc
  • Vodenje in motivacija različnih sodelavcev k skupnemu cilju
  • Pogovor o cilju, odrejanje nalog, kontrola in povratna informacija
  • Komunikacija in reševanje konfliktov v ekipi in s poslovnimi partnerji
  • Izpolnjevanje SDI vprašalnika
Suverena komunikacija v poslovni angleščini z dodatkom za logistiko
  • Primeri in komentarji za osvežitev znanja angleščine
  • Obogatitev besednega zaklada in pisanje sporočil v angleščini
  • Suverena komunikacija s strankami in poslovnimi parterji
  • Slovnična in pravopisna pravila ter uporaba osnovnih časov
Optimizacija logističnih procesov
  • Dodana vrednost logistike
  • Učinkovita in kakovostna logistika
  • Metode upravljanja logistike
  • Planiranje resursov v logistiki
  • Prevzemni procesi v logistiki
  • Odpremni procesi v logistiki
  • Določanje strategij komisioniranja
Preverjanje znanja in prejem certifikata Manager logističnih procesov
  • Preverjanje znanja (test rešite doma in nam ga vrnete po pošti)
  • Prejem certifikata Manager logističnih procesov 

Potek

Potek izobraževanja

 

  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v obliki treh intenzivnih interaktivnih delavnic v sproščenem vzdušju. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke. Ogledali si bomo tudi primer dobre prakse – distribucijski center NAVIS v Velenju.
  • Delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
  • Študijska gradiva, s katerimi boste pomembno nadgradili vaše znanje, boste prejeli na delavnicah. Omogočajo vam vpogled v dodatne pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti iz delovnega mesta.
  • Po elektronski pošti boste prejeli dostop do e-gradiva.
  • Ob koncu programa boste prejeli pisni test preverjanja znanja (tip obkroževanja pravilnih odgovorov), ki ga boste rešili doma oz. na delovnem mestu, izpolnjenega pa nam boste poslali po navadni ali elektronski pošti.
  • V primeru uspešno opravljenega preverjanja znanja boste prejeli certifikat Manager logističnih procesov v slovenščini in angleščini kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

 

Predavatelji

Andrej Borkovič

Andrej Borkovič, dipl. ing. prometa, se vso svojo poslovno kariero ukvarja z logistiko. Po študentskih letih se je v start up podjetju ukvarjal z inovativno transportno dejavnostjo, kasneje v lastnem podjetju s prometno dejavnostjo, zatem pa kot strokovni sodelavec v javnem zavodu Andragoški zavod Maribor – Ljudska univerza. Od leta 2008 je zaposlen v Gorenju…

Franci Pušenjak

Avtor dela kot poslovni svetovalec in ima 30-letne izkušnje na področju logistike.  Sodeloval je v izgradnji številnih logističnih centrov doma in v tujini. Preučeval je različne organizacijske modele v praksi in teoriji ter jih tudi uspešno uvedel v poslovne sisteme. Poleg logistike se ukvarja s procesi nabave in procesi trženja, ki skupaj s procesi proizvodnje…

Marko Cedilnik

Ima več kot 25-letne izkušnje s področja operativne logistike v več podjetjih. V svoji bogati praksi je bil tudi v okolju, ki ni naklonjeno razvoju dejavnosti logistike več, kot je nujno potrebno. Znan je po svoji ugotovitvi, kako logistiko vidijo tisti, ki ne delajo v logistiki. »Vi samo nakladate in vozite,« pravijo. »Mi samo nakladamo…

Polona Zupančič

V okviru svojega podjetja Sedi.5 d.o.o. se ukvarja z vodenjem komunikacijskih delavnic v odnosih s poslovnimi strankami (prodajni/nabavni razgovor, pogajanja, bonton, reševanje pritožb, izterjava dolgov, telefonska in pisna komunikacija), medsebojnih odnosih znotraj podjetja oziroma delovne skupine (reševanje konfliktov, ustvarjalna klima, timsko delo, vodenje) ter odnosih v zasebnem življenju ter osebnostno rastjo. Svojo kariero je začela…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.

Košarica
0