Management strahu na delovnem mestu

Management strahu na delovnem mestu

Interaktivna delavnica – online

Prijava
Kdaj?
9. 11. 2020, od 9.00 do 12.20
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Strah na delovnem mestu

Na delovnem mestu občutek strahu ali tesnobe običajno ni posledica nadlegovanja ali fizičnega nasilja, temveč večinoma pade v kategorijo »zaznane psihološke nevarnosti« - običajno posledica negotovosti, občutka izolacije ali težkih odnosov. Tako lahko marsikdo začuti stres ali tesnobo vsakič, ko prestopi prag pisarne: srce jim bije hitreje, začnejo se potiti, preplavi jih adrenalin… in telo začne delovati po principu »boj ali beg«.

Stresa in tesnobe, ki jo doživljajo zaposleni, ne gre prezreti, prav tako tudi ne bosta kmalu izginila. Statistike za Združeno kraljestvo na primer kažejo, da je 30–60 % odsotnosti z dela povezanih s stresom, kar stane podjetja v povprečju 730 evrov na zaposlenega. Ocenjeno je bilo, da je zaradi stresa, depresije ali tesnobe v obdobju 2017–2018 bilo izgubljenih 15,4 milijona delovnih dni, kar je precej šokantna statistika. Stres, depresija ali tesnoba, povezani z delom, še naprej predstavljajo pomemben bolezenski dejavnik, ki je bil v letih 2017–2018 odgovoren za kar 44 % bolniških odsotnosti.

Povzeto po: S. Ashton, Features, okt 2019

Preberite celoten članek tukaj

 

Kaj lahko vodje naredijo, da učinkovito vodijo skoz strah in spremembe, ki smo jim dandanes še bolj kot kadarkoli izpostavljeni?

Da bi dobili odgovore na to in številna druga vprašanja, povezana z obvladovanjem strahu, vas vabimo na interaktivno delavnico.

Koristi

  • Vedeli boste, kako se s kohezivno, motivirano ekipo spopadati z negotovostjo trenutnega poslovnega okolja,
  • spoznali boste nabor ključnih aktivnosti za organizacijo dela v vsaki situaciji,
  • obvladovali boste konflikte med sodelavci, ki v napetih situacijah še posebej hitro izbruhnejo,
  • vedeli boste, kako ohranjati zaupanje ter pretok informacij tudi v hektičnih vsakdanih ali ob delu od doma,
  • lažje boste menedžirali, delegirali in kontrolirali naloge zaposlenih,
  • izposodili si boste koristne prijeme kriznega vodenja,
  • k vodenju skozi spremembe boste znali pristopiti čustveno inteligentno,
  • vedeli boste, kako se posamezni karakterni tipi spopadajo s strahom – ter znali prilagoditi svoj način vodenja, da od njih dobite maksimalno,
  • naučili se boste pomagati tudi v »težjih primerih«, ko zaposlenega strah popolnoma onemogoči …

Vsebina

  • odpravljanje strahu pred neznanim; ustvarjanje kohezivnih, motiviranih ekip
  • nabor ključnih aktivnosti za organizacijo dela vodje v vsaki situaciji, predvsem v visoko negotovih okoljih
  • krizno vodenje, vodenje z zaupanjem – kaj uporabiti
  • učinkovito obvladovanje konfliktov med sodelavci
  • koristna orodja in pripomočki za menedžiranje, delegiranje in kontrola dela
  • ohranjanje zaupanja in pretoka informacij – tudi če delate od doma
  • transparentnost, uvajanje sprememb in čustvena inteligenca
  • karakterni tipi in spopadanje s strahom – kaj kot vodja lahko pričakujem, kako vodim za maksimalne učinke
  • pristopi in orodja za »težje primere«, ko zaposlenega strah popolnoma onemogoči – kako mu pomagati?

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Kotizacija2
288,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.