Krizno pisno komuniciranje – od pritožbe do lojalne stranke

Krizno pisno komuniciranje - od pritožbe do lojalne stranke

Praktična delavnica

Prijava
Kdaj?
23. 8. 2019, od 9:00 do 13:15
Kje?
Brezovica pri Ljubljani, Poslovna hiša Unija

Reklamacije, pritožbe, grožnje z inšpekcijami - so to situacije, s katerimi se srečujete dnevno? Ali pa se vam zgodijo zgolj občasno in želite nanje čim prej pozabiti?

Krizno pisno komuniciranje je sicer eden izmed večjih izzivov v komunikaciji, vendar pa lahko hkrati prinaša tudi največjo nagrado!

Pravilno izpeljana strategija ne le pomiri stranko in prepreči slabo reklamo, temveč lahko v očeh stranke celo poveča ugled vašega podjetja.

Da se naučite, kako pritožbo učinkovito izkoristimo kot priložnost, se udeležite praktične delavnice.



Delavnica vključuje:

  • konkretne primere odgovorov
  • obravnavo študij primerov
  • vzorce odgovorov
  • vaje s takojšnjim učinkom


Komu je delavnica namenjena?

  • vsem, ki ste v neposrednem stiku s strankami
  • vsem, ki v organizaciji kakor koli rešujete pritožbe in reklamacije
  • vsem, ki vas zanima, kako začetno slabo voljo in nezadovoljstvo obrnemo v zadovoljstvo in zvestobo

 

Koristi

Zakaj delavnice ne smete zamuditi:

  • Položili bomo temelje dobrega kriznega komuniciranja in spoznali 3 pomembne ključe
  • Odgovorili bomo na vprašanje, ali je stranka res vedno "kralj"?
  • Podali bomo nasvete, kako učinkovito komunicirati, ko postane "vroče"
  • Izpostavili bomo vaše adute in kako jih lahko izkoristite
  • Naučili se bomo magičnih besed, ki vam bodo odpirale vrata ter zmagovalnih strategij odgovorov
  • Pogledali bomo kaj deluje, ko ne deluje nič več!

Vsebina

Temelji dobrega kriznega komuniciranja

  • Na kakšnih temeljih graditi
  • Kaj naredi krizno komunikacijo dobro
  • 3 pomembni ključi
  • Je stranka res vedno „kralj“?

Ko postane „vroče“

  • Različne situacije in možnosti, ki jih te odpirajo
  • Kako učinkovito pripeljati komunikacijo do konca
  • Katere adute imate in kako jih izkoristiti
  • Vem, kaj hočem!

Kako se lotiti in na kaj paziti

  • Kako pomembno je biti slišan
  • Magične besede, ki odpirajo vrata k želenemu izidu
  • Tehnike gašenja besednega požara
  • Zmagovalne strategije odgovorov
  • Kaj deluje, ko ne deluje nič več

 

Predavatelji

Polona Zupančič

V okviru svojega podjetja Sedi.5 d.o.o. se ukvarja z vodenjem komunikacijskih delavnic v odnosih s poslovnimi strankami (prodajni/nabavni razgovor, pogajanja, bonton, reševanje pritožb, izterjava dolgov, telefonska in pisna komunikacija), medsebojnih odnosih znotraj podjetja oziroma delovne skupine (reševanje konfliktov, ustvarjalna klima, timsko delo, vodenje) ter odnosih v zasebnem življenju ter osebnostno rastjo. Svojo kariero je začela…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
288,00 259,20 

Posebna ponudba velja samo za prijave do: 31. 7. 2019

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Poslovna hiša Unija d.o.o., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 23.8.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.