Krizno pisno komuniciranje – od pritožbe do lojalne stranke

Krizno pisno komuniciranje - od pritožbe do lojalne stranke

Praktična delavnica

Prijava

Reklamacije, pritožbe, grožnje z inšpekcijami - so to situacije, s katerimi se srečujete dnevno? Ali pa se vam zgodijo zgolj občasno in želite nanje čim prej pozabiti?

Krizno pisno komuniciranje je sicer eden izmed večjih izzivov v komunikaciji, vendar pa lahko hkrati prinaša tudi največjo nagrado!

Pravilno izpeljana strategija ne le pomiri stranko in prepreči slabo reklamo, temveč lahko v očeh stranke celo poveča ugled vašega podjetja.

Da se naučite, kako pritožbo učinkovito izkoristimo kot priložnost, se udeležite praktične delavnice.


Delavnica vključuje:

  • konkretne primere odgovorov
  • obravnavo študij primerov
  • vzorce odgovorov
  • vaje s takojšnjim učinkom

Komu je delavnica namenjena?

  • vsem, ki ste v neposrednem stiku s strankami
  • vsem, ki v organizaciji kakor koli rešujete pritožbe in reklamacije
  • vsem, ki vas zanima, kako začetno slabo voljo in nezadovoljstvo obrnemo v zadovoljstvo in zvestobo

Mnenja udeležencev

  • »Delavnica je bila dobro segmentirana, predstavljeni so bili vsi vidiki, ki vplivajo na boljšo komunikacijo. S pomočjo delavnice nam bo lažje najti prostore za izboljšavo našega prodajnega in poprodajnega procesa.«
    Tadej Sevšek, vodja servisne službe, Mesec d.o.o.
  • »Zelo informativno. Diskusija v manjši skupini, kar se mi zdi odlično.«
    Matjaž Vadnal, komercialist, Velog d.o.o.

Koristi

Zakaj delavnice ne smete zamuditi:

  • Položili bomo temelje dobrega kriznega komuniciranja in spoznali 3 pomembne ključe
  • Odgovorili bomo na vprašanje, ali je stranka res vedno "kralj"?
  • Podali bomo nasvete, kako učinkovito komunicirati, ko postane "vroče"
  • Izpostavili bomo vaše adute in kako jih lahko izkoristite
  • Naučili se bomo magičnih besed, ki vam bodo odpirale vrata ter zmagovalnih strategij odgovorov
  • Pogledali bomo kaj deluje, ko ne deluje nič več!

Vsebina

Temelji dobrega kriznega komuniciranja

  • Na kakšnih temeljih graditi
  • Kaj naredi krizno komunikacijo dobro
  • 3 pomembni ključi
  • Je stranka res vedno „kralj“?

Ko postane „vroče“

  • Različne situacije in možnosti, ki jih te odpirajo
  • Kako učinkovito pripeljati komunikacijo do konca
  • Katere adute imate in kako jih izkoristiti
  • Vem, kaj hočem!

Kako se lotiti in na kaj paziti

  • Kako pomembno je biti slišan
  • Magične besede, ki odpirajo vrata k želenemu izidu
  • Tehnike gašenja besednega požara
  • Zmagovalne strategije odgovorov
  • Kaj deluje, ko ne deluje nič več

 

Predavatelji

Polona Zupančič

V okviru svojega podjetja Sedi.5 d.o.o. se ukvarja z vodenjem komunikacijskih delavnic v odnosih s poslovnimi strankami (prodajni/nabavni razgovor, pogajanja, bonton, reševanje pritožb, izterjava dolgov, telefonska in pisna komunikacija), medsebojnih odnosih znotraj podjetja oziroma delovne skupine (reševanje konfliktov, ustvarjalna klima, timsko delo, vodenje) ter odnosih v zasebnem življenju ter osebnostno rastjo. Svojo kariero je začela…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

SEMINARJI S PRIROČNIKOM (PRIROČNIK V TISKANI OBLIKI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

SEMINARJI S POSLOVNO IZDAJO PRIROČNIKA (PRIROČNIK V TISKANI IN DIGITALNI IZDAJI)

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja.

Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje. Z naročilom priročnika boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do digitalne izdaje priročnika. Takoj ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Poslovna hiša Unija d.o.o., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 23.8.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.