Kontrolna mapa za organizacijo dogodkov

Kontrolna mapa za organizacijo dogodkov

248,00  (DDV in distribucijski stroški niso všteti v ceno)

  • Opis
  • Koristi
  • Vsebina
  • Avtorji
  • Splošni pogoji

Opis

Z dogodkom podjetje pomembno gradi na ugledu, prepoznavnosti, pridobiva nove stranke in pospešuje prodajo. Zato je organizacija eksternega(konferenca, kongres, dnevi odprtih vrat, svečanost, obletnica, sejem, predstavitveni dogodek, tiskovna konferenca, sprejem za poslovne partnerje, seminar) ali internegadogodka (delovna srečanja, večji sestanki, novoletne in druge zabave, team building), ki vam je bila zaupana, zelo odgovorna naloga.

Vsak dogodek morate skrbno zasnovati, premišljeno načrtovati, finančno nadzorovati, spretno koordinirati in hkrati poskrbeti, da izpolnjuje morebitne zakonodajne zahteve. Za lažje koordiniranje vseh ključnih korakov smo v sodelovanju s strokovnjakinjo za organizacijo dogodkov pripravili kontrolno mapa za organizacijo dogodkov.


Kontrolna mapa je namenjena:

organizatorjem dogodkov, event managerjem, poslovnim sekretarkam/sekretarjem, zaposlenim iz oddelkov PR, marketing, servis strank – skratka vsem osebam, ki vam je zaupana organizacija kakršnega koli dogodka, ne glede na namen ali ciljno skupino.

S pomočjo kontrolnih seznamov boste:

  • učinkovito planirali, izvedli in koordinirali interne in eksterne dogodke,
  • enostavno uredili vso potrebno administracijo,
  • dogodke izpeljali skladno z zakonodajo in brez tveganj.

Vsebina kontrolne mape in vzorcev na zgoščenki:

  • FINANČNI del
    • vzorec priprave in načrtovanja proračuna posameznega dogodka
    • kalkulacija stroškov po segmentih
    • skupna kalkulacija dogodka
  • PRAVNI del
    • pregled taks, ki so pomembne na pristojnih uradih
    • konkretni koraki prijave potrebnim institucijam s koristnimi napotki
    • na enem mestu zbran pregled obrazcev za prijavo dogodkov
    • pripomoček v izogib kazenskim sankcijam
    • zbirna preglednica odgovornosti organizatorja in pasti, ki se jim je dobro izogniti
    • zakonske določitve glede obdarovanja na dogodkih
  • ORGANIZACIJSKI del
    • vzorec razdelitev dogodkov in glavne prednosti in pomanjkljivosti dotičnih
    • vzorec scenarija (različni vzorci za različne tipe prireditev)
    • vzorec scenosleda (različni vzorci za različne tipe prireditev)
    • terminski načrt s časovnico
    • odkljuknica ključnih aktivnosti…
  • KOMUNIKACIJSKI del
    • vzorci PR sporočil
    • vzorci vabil na dogodke
    • vzorec idejnega koncepta glede na doživetje dogodka…
  • BONTON IN PROTOKOL NA DOGODKU
    • osnovni bonton vodenja, organizacije in upravljanja dogodka
    • konkretni koraki pri protokolarnih dogodkih
    • konkretni koraki pri sprejemu tujcev
    • vzorci daril na dogodkih
    • protokol sprejemanja gostov in posedanja na dogodkih

BONUS: aktualni seznam izvajalcev, ki vam lahko pomagajo

Avtorji

Igor Ambrožič

Strokovnjak na področju kreativnega event in vsebinskega marketinga, televizijski režiser, vodja projektov in predavatelj, ki zagovarja praktičen pristop in kreativno zasnovo po meri naročnika. Več kot 20 let je režiser in realizator televizijskih programov na TV Slovenija. Za njim so stotine prenosov in snemanj koncertov, festivalov, prireditev, državnih proslav.Predava na področju organizacije dogodkov in kreativnega marketinga ter komuniciranja in javnega nastopanja. Po izobrazbi je univerzitetni diplomirani medijski komunikolog.

Simona Lobnik Ambrožič

SIMONA LOBNIK AMBROŽIČ, direktorica EVRA d.o.o., predavateljica in osebna trenerka za komunikacijo, poslovno korespondenco, prodajo, vodstvene veščine, organizacijo dogodkov in javno nastopanje. Direktorica podjetja EVRA (poslovno svetovanje, delavnice in treningi za zaposlene, vsebinski marketing). Več kot 20 let vodja lastnega tima sodelavcev. Več kot 20 let praktičnih izkušenj, 60 izpeljanih dogodkov, 20 večjih projektov za podjetja in ustanove, več kot 1.500 zadovoljnih udeležencev delavnic, treningov in osebnih coachingov za direktorje in vodilne delavce 1na1 (vsebinski marketing, celostna osebnost – kako si najboljša različica sebe, organizacija dogodkov, prodaja, javno nastopanje za prireditve ali pred kamero). Več kot 20 let novinarka, sodelavka številnih medijskih hiš (POP TV, RTV SLO, Večer, Dnevnik, Žurnal, Radio City, Radio Maribor, Revija Direktor). Usposobljena svetovalka psiholoških testiranj in interpretacij vodstvom podjetij za rast zavzetosti sodelavcev SDI level 2, NLP Praktik, certifikat Sistemsko-psihodinamskega treninga Group Thinking & ORA – Organisational Role Analysis. Vodi tri-jezikovni projekt, Magazin za turizem in bivanje Odlično!, je odgovorna urednica revije DIREKTOR, članica AmCham, v upravnem odboru BIC – Business Inteligence Center.

Splošni pogoji

Z naročilom izdelka boste ob vsaki zakonski ali vsebinski spremembi prejeli posodobitev, katere cena je odvisna od obsega. Če posodobitve iz kakršnega koli razloga ne boste sprejeli, jo lahko vrnete v 14 dneh od datuma prejema pošiljke. Takoj, ko nam to pisno sporočite, vas bomo odstranili s seznama prejemnikov posodobljenih izdelkov. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.