Komunikacija s težavnimi sogovorniki v različnih poslovnih situacijah

288,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

 

Vsi smo že bili v situaciji, ko nam je sogovornik s svojim nespoštljivim nastopom, neprimernimi komentarji, agresivnostjo, neodgovornostjo ali občutljivostjo pognal kri po žilah.

Vsi smo le ljudje, in zdi se, da nekatere osebe znajo pritisniti ravno prave tipke, da nas vržejo iz ravnotežja.

Ker v poslovnem okolju kljub vsemu moramo soobstajati z zelo različnimi posamezniki, je dobro biti oborožen z védenjem, kako te osebe obvladovati.


Koristi

Naučili se boste:

  • kakšna je notranja psihološka logika težavnih sogovornikov,
  • kakšne vrste težavnih sogovornikov ločimo ter kakšna je razlika med težavnim in razburjenim,
  • kako ravnati v primeru konfliktov, da prekinemo nezaželeno vedenje na drugi strani,
  • kako uspešno zaključiti pogovor z zahtevnimi strankami ali poslovnimi partnerji,
  • kako postaviti mejo in ohraniti psihološko distanco ter neprizadetost,
  • kako voditi težavne sodelavce in ohraniti sodelovalen odnos,
  • kako težavnega sogovornika pripraviti v sodelovanje,
  • katere so glavne napake v komunikaciji, ki lahko izničijo naše napore,
  • katera psihološka orodja so nam lahko v pomoč,
  • katere komunikacijske tehnike uporabimo za agresivne, arogantne, vzvišene, razburjene, nesramne nezadovoljne, najbolj pametne, najpomembnejše, nezaupljive, neodločne, prestrašene, občutljive, jamrave osebe …

Vsebina

  • Vrste težavnih sogovornikov in njihova notranja psihološka logika
  • Obvladovanje konfliktnih situacij in prekinitev nezaželenega vedenja sogovornika
  • Uspešno zaključevanje pogovorov z zahtevnimi strankami ali poslovnimi partnerji
  • Postavljanje meje in ohranjanje psihološke distance ter neprizadetosti
  • Vodenje težavnih sodelavcev in ohranjanje sodelovalnega odnosa
  • Glavne napake v komunikacije in kako se jim izognemo
  • Psihološka orodja, ki so vam lahko v pomoč
  • Učinkovite komunikacijske tehnike za agresivne, arogantne, vzvišene, razburjene, nesramne nezadovoljne, najbolj pametne, najpomembnejše, nezaupljive, neodločne, prestrašene, občutljive, jamrave osebe …

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.