Komunikacija in sodelovanje med oddelki

Komunikacija in sodelovanje med oddelki

Usposabljanje

Prijava
Slabi rezultati pogosto niso posledica pomanjkanja sposobnosti in znanja, pač pa pomanjkanja ustrezne komunikacije in sodelovanja med sodelavci. Ko raziskujete, kaj je šlo narobe, nihče ni nič kriv, vsak čuva svoj vrtiček in kaže s prstom na drugega. Trženje ne govori s prodajo. Oddelek oblikovanja in proizvodnja za napake krivita drug drugega. IT ne govori z nikomer in nihče ne govori z računovodstvom. Zakaj je pojav mentalitete silosov problem vsake organizacije in kako lahko vodja reši konflikte bomo govorili s psihologinjo, mag. Franko Bertoncelj.  

Koristi

Cilj usposabljanja

Izvedeli boste:
  • kaj je pojav mentalitete silosov v podjetjih in organizacijah,
  • kako dovolj zgodaj prepoznati teritorialna vedenja in pravilno ukrepati,
  • zakaj obstajajo med oddelki konflikti interesov,
  • kaj morate narediti, da rešite konflikte med oddelki ter
  • kako izgradite kulturo zavezanosti viziji in poslanstvu.

Vsebina

  • Zakaj obstajajo silosi?
  • Organizacijski silosi so pogost pojav organizacijske entropije, ki drastično znižuje uspešnost organizacije
  • “Mentaliteta silosov” – obravnavanje svojega oddelka in/ali delovnega mesta kot da je v vojni z vsemi ostalimi
  • Kako dovolj zgodaj prepoznati teritorialna vedenja in pravilno ukrepati
  • Zakaj dobri ljudje ne morejo shajati med seboj – konflikti interesov
  • Naredite organigram, sociogram, model konfliktov ter test pričakovanj v vaši organizaciji
  • Nasveti za rušenje silosov

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Unija Računovodska hiša d.d., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 17.5.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.