Key account manager

Key account manager

Online izobraževalni program v živo

Prijava

Odvisno od tega kateri raziskavi verjamete ali iz katere industrije izhajate, je pridobivanje novih strank kjerkoli med 5x do 25x dražje kot ohranjanje obstoječih. Če niste prepričani o izjemnem pomenu ohranjanja strank, razmislite o raziskavi F. Reichhelda (Bain & Company), ki kaže, da izboljšanje stopnje ohranjanja strank za 5 % poveča profit za 25 - 95 %!

(A. Gallo, The Value of Keeping the Right Customers, Harward Business Review, okt. 2014)


Skrb za ključne stranke je strateško še pomembnejša!

Katerih kupcev si ne morete privoščiti izgubiti?

Kako do njih sistematično pristopiti, da ohranimo obojestransko zadovoljstvo, dolgoročen odnos in s tem našo konkurenčno prednost?

Vabljeni na interaktivni izobraževalni program (online v živo), kjer bomo odgovorili na zgornja vprašanja in še mnogo mnogo več!


Kaj stranke pravijo:

  • »Še posebej sem bila zadovoljna s skupinskimi delavnicami in konkretnimi seznami vprašanj, predlogov, izmenjavo mnenj; s komunikacijo s podzavestjo – zelo dobro.«
    Mojca Vrh Žgur, komercialist – KAM, Pivka perutninarstvo d.d.
  • »Odlični predavatelji, sproščeno vzdušje, manjša skupina, ki lahko interaktivno sodeluje.«
    Dejan Povoden, direktor prodaje, TMI Košaki d.d.
  • »Še posebej sem bila zadovoljna z izbiro predavateljev; njihova energija je bila top!«
    Irena Sojer, vodja logistike, Prigo d.o.o.
  • »Prepoznava različnih potreb udeležencev in prilagoditev tematike konkretnim izzivom posameznika/skupine, skupinske naloge s predstavitvijo dobrih praks, predlogov konkretnih izboljšav, dodatni komentarji, dostopnost predavateljev tudi v odmorih in zavzetost … so resnično pomagali udeležencem razumeti problematiko in jih motivirali na poti do izboljšav, sprememb.«
    Barbara Moškrič, direktorica, IBIS T3, Barbara Moškrič s.p.
  • »Zame je bil to prvi izobraževalni program za Key account managerja in vse pohvale vsem trem predavateljem, seveda tudi organizatorju.«
    Nuša Štrucl, key account manager/HoReCa, Radenska d.o.o.
  • »Hvala za vašo informacijo! Vsekakor je izobraževanje zame bilo zanimivo. Nekaj metod bom uporabil tudi v praksi. Verjamem da bodo uspešne. Se vidimo ob priložnosti!«
    Branko Bračič, komercialist, Prangl d.o.o.
  • »Izobraževanje je bilo zelo zanimivo, vključene veliko prakse. Komercialistom priporočam udeležbo. Program da veliko za razmišljat – o svojih izboljšavah, prednostih in slabostih…«
    Alenka Zajtl, komercialist prodaje, OMCO Metals Slovenia d.o.o.
  • »Še posebej sem bil zadovoljen s seznanitvijo o pomembnosti coach-a.«
    Žiga Rasperger, vodja ključnih kupcev, AD Vita d.o.o

Koristi

Udeležba na programu vam omogoča, da boste:

  • vedeli, kako se prilagoditi novim razmeram po COVID-19,
  • vedeli, kako zastaviti individualne strategije za vaše ključne (strateško pomembne) kupce,
  • povečali lojalnost vaših ključnih kupcev in dolgoročno stabilizirali odnose,
  • izdelali lasten načrt za Key Account Management (KAM),
  • z novim oz. osveženim pristopom do ključnih kupcev pridobili pomembno konkurenčno prednost,
  • dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja,
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

Pomembno: Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta.

Manjše skupine zagotavljajo nemoten pogovor ter zastavljanje vprašanj (toplo priporočamo vklop kamere in mikrofona, lahko pa sodelujete tudi pisno skozi chat).

Če želite, nam morebitna vprašanja oz. dileme lahko sporočite tudi že vnaprej, in poskrbeli bomo, da boste tekom izobraževanja prejeli kar najbolj koristne odgovore in pojasnila! Pišite na: nada.bicman@zfm.si

Vsebina

Online delavnica v živo: Dvignite KAM na višji novi – načrt potrebnih izboljšav

mag. Primož Hvala, od 9.00 do 12.15

  • Kaj in kako delati, da boste povečali promet z obstoječimi strankami
  • Evaluacija lastnega KAM in načrt potrebnih sprememb: KAM Audit – vsak udeleženec bo naredil evaluacijo lastne prakse KAM in identificiral kaj je potrebno spremeniti oz. si pripravil načrt prvih ukrepov.
  • Koncept Key Account Managementa v 5 korakih: Ključni vidiki KAM, ki jih moramo definirati in postaviti, da bi dosegli zastavljene cilje. Kako nam KAM pomaga pri cross/up sell.
  • Buying center Analysis – obvladovanje stranke: Naučimo se uporabljati praktično orodje za analizo in obvladovanje svojih ključnih strank. Z njim boste obvladovali stranke veliko bolje od vaših konkurentov.
  • Najpogostejše napake in kako se jim izogniti: Pregled, kje v praksi delamo največ napak – zato, da jih udeleženci ne bodo ponavljali oz. jih bodo nehali delati.
Knjiga: Zbudi prodajalca v sebi – kako premagati sebe in prodati

Matjaž Kovačič, knjigo prejmete po pošti

  • Kako prodaja vpliva na življenje posameznika, podjetja in zakaj mnogi sovražijo prodajo
  • Nasveti TOP prodajalcev o tem, kako premagati lastna omejujoča prepričanja o prodaji
  • Skrivnosti o prodaji, ki vam jih do sedaj niso povedali in zaradi katerih so še zmeraj danes mnogi neuspešni pri svojem delu
  • Kaj je ZDRAVA prodaja in kateri so ključni koraki, ki jih naredijo TOP prodajalci
Online delavnica v živo: Metrike KAMa – kako spremljati in meriti uspešnost vašega dela

Benjamin Nikl, od 9.00 do 12.15

  • Kaj je KAM: Danes ali prihodnost? Problemi ali priložnosti? Definiramo naloge in cilje KAM ekipe in strateški pristop za danes ter predvsem za prihodnost.
  • Kakšna je strategija našega kupca: Vsak udeleženec prinese definirano strategijo svojega kupca. Na primerih pogledamo, ali res poznamo kupčevo strategijo in kako definirati svoje korake skladno s tem.
  • Eskalacijski načrt KAM: postavitev komunikacijskega načrta KAM ekipe ter letnega roadmapa članov KAM ekipe.
  • Kaj in kako prodati skozi KAM ekipo: Obravnava dveh primerov – kako prodajati kupcu rešitve in kako prodati projekt le skozi ceno
E-seminar: Time management

Polona Zupančič, dostop do e-seminarja boste imeli omogočen preko spletne učilnice

  • Upravljajte čas – ne on vas
  • Doseganje ciljev – začnite takoj
  • Priprava prožnega urnika
  • Vzpostavljanje ravnovesja med poklicnim, družinskim in osebnim življenjem
Online delavnica v živo: KAM v akciji – kako biti res dober, kako preseči ovire in kako implementirati nova znanja

Matjaž Kovačič, od 9.00 do 12.15

  • Kaj potrebujemo za uspešno izvajanje nalog skrbnika ključnih kupcev?
  • Kaj nam stoji na poti do uspeha? Razumevanje osnov modeliranja sveta in komunikacije. Odkrivanje lastnih blokad, slabih navad in praks, ki dnevno blokirajo naš uspeh.
  • Akcijski načrt! S pomočjo informacij iz prvih dveh dni, postavljanje ciljev in poti do njihove uresničitve. Sestava akcijskega načrta, kako bomo nova znanja spravili v življenje.
 
Študijsko e-gradivo: Komunikacija v prodaji

Polona Zupančič, dostop do e-gradiva boste imeli omogočen preko spletne učilnice

  • O »močnih« besedah in prepričljivih argumentih
  • Vrednote podjetja in prodajna komunikacija
  • Napotki za suveren nastop
  • Prepoznavanje kupčevih motivatorjev
  • Proaktivna prodaja – kako ponuditi več?
  • Upravljanje ugovorov in argumentiranje cene
  • Pravi trenutek za sklenitev prodajnega posla
  • Štiri uspešne tehnike sklenitve posla
Zaključek
  • Med delavnicami boste prejeli dodatne naloge, ki jih boste pripravili do naslednjega online srečanja. Na zadnji delavnici boste skupaj sestavili tudi akcijski načrt za implementacijo novih znanj v prakso.

Potek izobraževanja

Program sestavljajo:

  • tri intenzivne interaktivne online delavnice,
  • knjiga,
  • interaktivni e-seminar
  • in dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.

Certifikat: Po uspešno opravljenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije "Key Account Manager / Skrbnik Ključnih Kupcev" v slovenščini in angleščini.

Komu je program namenjen?

Skrbnikom ključnih kupcev (Key account managerjem), vodstvenim sodelavcem in sodelavcem s področja marketinga in prodaje, ki želijo doseči drastično izboljšanje odnosa z večjimi oz. ključnimi strankami in tako izgraditi ter ohraniti dolgoročne in uspešne odnose, s tem pa povečati promet.


  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v živo v obliki treh intenzivnih interaktivnih online delavnic. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, sproščeno vzdušje, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 4 pedagoške ure (9.00 – 12.15). Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Gradiva za vsako delavnico vas bodo čakala v spletni učilnici.
  • Knjigo, s katero boste še dodatno nadgradili svoje znanje, in je namenjena samostojnemu študiju, boste prejeli po pošti.
  • Do interaktivnega e-seminarja in študijskega e-gradiva boste dostopali preko spletne učilnice. Vaše dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še 12 mesecev od zaključka izobraževalnega programa.

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

Benjamin Nikl

Večni optimist, ki išče želi s svojim delom vedno maksimirati doprinos poslovnemu subjektu, družbi, ekipi ali posamezniku. Zavesten, da je doprinos tudi medčloveška rast, optimizacija procesa, izboljšana komunikacija, hitrejša in lažja dostopnost podatkov, se podaja vedno znova v odkrivanje novih pristopov, a hkrati živi načelo, da je vsak posel (B2B, B2C in vse te različice)…

mag. Primož Hvala

Mag. Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za…

Matjaž Kovačič

Matjaž se je z željo pomagati posameznikom, podjetnikom in podjetjem pri izboljšanju prodajnih rezultatov v svetovalni posel podal iz gospodarstva. Zato so v njegovih nasvetih in prijemih vsebine, ki jih vsakodnevno uporabljajo tako velika (Elektro Primorska, NLB,…), srednje velika (Intersocs, Hyubdai, HRC,…) kot mala podjetja (Bial, Jordan, Nanobiz Protect...) in vedno večje število startup organizacij…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.