Key account manager

890,00  DDV ni vštet v ceno

Online izobraževalni program v živo

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

Odvisno od tega kateri raziskavi verjamete ali iz katere industrije izhajate, je pridobivanje novih strank kjerkoli med 5x do 25x dražje kot ohranjanje obstoječih. Če niste prepričani o izjemnem pomenu ohranjanja strank, razmislite o raziskavi F. Reichhelda (Bain & Company), ki kaže, da izboljšanje stopnje ohranjanja strank za 5 % poveča profit za 25 – 95 %!

(A. Gallo, The Value of Keeping the Right Customers, Harward Business Review, okt. 2014)


Skrb za ključne stranke je strateško še pomembnejša!

Katerih kupcev si ne morete privoščiti izgubiti?

Kako do njih sistematično pristopiti, da ohranimo obojestransko zadovoljstvo, dolgoročen odnos in s tem našo konkurenčno prednost?

Vabljeni na interaktivni izobraževalni program (online v živo), kjer bomo odgovorili na zgornja vprašanja in še mnogo mnogo več!


Kaj stranke pravijo:

  • »Še posebej sem bila zadovoljna s skupinskimi delavnicami in konkretnimi seznami vprašanj, predlogov, izmenjavo mnenj; s komunikacijo s podzavestjo – zelo dobro.«
    Mojca Vrh Žgur, komercialist – KAM, Pivka perutninarstvo d.d.
  • »Odlični predavatelji, sproščeno vzdušje, manjša skupina, ki lahko interaktivno sodeluje.«
    Dejan Povoden, direktor prodaje, TMI Košaki d.d.
  • »Še posebej sem bila zadovoljna z izbiro predavateljev; njihova energija je bila top!«
    Irena Sojer, vodja logistike, Prigo d.o.o.
  • »Prepoznava različnih potreb udeležencev in prilagoditev tematike konkretnim izzivom posameznika/skupine, skupinske naloge s predstavitvijo dobrih praks, predlogov konkretnih izboljšav, dodatni komentarji, dostopnost predavateljev tudi v odmorih in zavzetost … so resnično pomagali udeležencem razumeti problematiko in jih motivirali na poti do izboljšav, sprememb.«
    Barbara Moškrič, direktorica, IBIS T3, Barbara Moškrič s.p.
  • »Zame je bil to prvi izobraževalni program za Key account managerja in vse pohvale vsem trem predavateljem, seveda tudi organizatorju.«
    Nuša Štrucl, key account manager/HoReCa, Radenska d.o.o.
  • »Hvala za vašo informacijo! Vsekakor je izobraževanje zame bilo zanimivo. Nekaj metod bom uporabil tudi v praksi. Verjamem da bodo uspešne. Se vidimo ob priložnosti!«
    Branko Bračič, komercialist, Prangl d.o.o.
  • »Izobraževanje je bilo zelo zanimivo, vključene veliko prakse. Komercialistom priporočam udeležbo. Program da veliko za razmišljat – o svojih izboljšavah, prednostih in slabostih…«
    Alenka Zajtl, komercialist prodaje, OMCO Metals Slovenia d.o.o.
  • »Še posebej sem bil zadovoljen s seznanitvijo o pomembnosti coach-a.«
    Žiga Rasperger, vodja ključnih kupcev, AD Vita d.o.o

Program sestavljajo:

  • tri intenzivne interaktivne online delavnice,
  • knjiga,
  • interaktivni e-seminar
  • in dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.

Certifikat: Po uspešno opravljenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije “Key Account Manager / Skrbnik Ključnih Kupcev” v slovenščini in angleščini.

Komu je program namenjen?

Skrbnikom ključnih kupcev (Key account managerjem), vodstvenim sodelavcem in sodelavcem s področja marketinga in prodaje, ki želijo doseči drastično izboljšanje odnosa z večjimi oz. ključnimi strankami in tako izgraditi ter ohraniti dolgoročne in uspešne odnose, s tem pa povečati promet.


  • Tematsko obarvana srečanja bodo potekala v živo v obliki treh intenzivnih interaktivnih online delavnic. Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, sproščeno vzdušje, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke.
  • Delavnice trajajo 4 pedagoške ure (9.00 – 12.15). Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Gradiva za vsako delavnico vas bodo čakala v spletni učilnici.
  • Knjigo, s katero boste še dodatno nadgradili svoje znanje, in je namenjena samostojnemu študiju, boste prejeli po pošti.
  • Do interaktivnega e-seminarja in študijskega e-gradiva boste dostopali preko spletne učilnice. Vaše dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.
  • Spletna učilnica je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa, zato predlagamo, da jo redno obiskujete. V spletni učilnici se nahajajo obvestila, urniki in gradiva izobraževalnega programa.
  • Dostop do spletne učilnice boste imeli omogočen še 12 mesecev od zaključka izobraževalnega programa.

Koristi

Udeležba na programu vam omogoča, da boste:

  • vedeli, kako se prilagoditi novim razmeram po COVID-19,
  • vedeli, kako zastaviti individualne strategije za vaše ključne (strateško pomembne) kupce,
  • povečali lojalnost vaših ključnih kupcev in dolgoročno stabilizirali odnose,
  • izdelali lasten načrt za Key Account Management (KAM),
  • z novim oz. osveženim pristopom do ključnih kupcev pridobili pomembno konkurenčno prednost,
  • dobili odgovore na vaša konkretna vprašanja,
  • izmenjali izkušnje iz prakse ter se povezali s kolegi iz stroke!

Pomembno: Online izobraževanja v živo spremljate preko lastnega računalnika, zato vam ni treba zapuščati doma oz. delovnega mesta.

Manjše skupine zagotavljajo nemoten pogovor ter zastavljanje vprašanj (toplo priporočamo vklop kamere in mikrofona, lahko pa sodelujete tudi pisno skozi chat).

Če želite, nam morebitna vprašanja oz. dileme lahko sporočite tudi že vnaprej, in poskrbeli bomo, da boste tekom izobraževanja prejeli kar najbolj koristne odgovore in pojasnila! Pišite na: nada.bicman@zfm.si

Vsebina

Avtorji

Benjamin Nikl

Večni optimist, ki išče želi s svojim delom vedno maksimirati doprinos poslovnemu subjektu, družbi, ekipi ali posamezniku. Zavesten, da je doprinos tudi medčloveška rast, optimizacija procesa, izboljšana komunikacija, hitrejša in lažja dostopnost podatkov, se podaja vedno znova v odkrivanje novih pristopov, a hkrati živi načelo, da je vsak posel (B2B, B2C in vse te različice) na koncu izkušnja človeka do človeka. Jadra po komercialnih vodah vse od nabave vijaka, preko Tier1, 2, 3 (odelo, SMR, Vibracoustic, Visteon, Automotive Lighting, Methode Electronics, Continental, Anvis, Zeiss), pa do OEM kupcev (Daimler, Volkswagen, Audi, Škoda, BMW, Chrysler, General Motors, CHN, Bosch, Miele, Hilti) in tudi izdelkov široke potrošnje. Teoretična znanja podkrepi z izkustvenim faktorjem in svoje ekipe vedno poizkusi zgraditi tako, da sestavljeni karakterji, izkušnje in znanja na dnevni bazi izzivajo in dopolnjujejo pot do uspeha. Znotraj prodajnih ekip pa stavi na odkritost, zaupanje, strokovno in izkustveno znanje, radovednost in eksperimentalnost.

mag. Primož Hvala

Mag. Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za BMW Slovenija, Elektro Primorska, Plastika Skaza, Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass… Mag. Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit.

Matjaž Kovačič

Matjaž se je z željo pomagati posameznikom, podjetnikom in podjetjem pri izboljšanju prodajnih rezultatov v svetovalni posel podal iz gospodarstva. Zato so v njegovih nasvetih in prijemih vsebine, ki jih vsakodnevno uporabljajo tako velika (Elektro Primorska, NLB,…), srednje velika (Intersocs, Hyubdai, HRC,…) kot mala podjetja (Bial, Jordan, Nanobiz Protect...) in vedno večje število startup organizacij in podjetij (Tovarna podjemov, Kočevski inkubator, Cene Štupar, Job-express,...). Vsebinsko je poudarek na standardizaciji postopkov, psihološki pripravi prodajalcev in razumevanju kupcev in s tem povečanja uspešnosti in učinkovitosti prodajnih ekip, upravljanju prodaje in napovedovanju prihodkov. Svoj pogled na prodajo je leta 2016 združil v prvencu Zbudi prodajalca v sebi.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.