Kako urediti delo od doma? – Pravni, komunikacijski in organizacijski vidik

Kako urediti delo od doma? – Pravni, komunikacijski in organizacijski vidik

Online izobraževanje

Prijava

1. PRIČETEK IZOBRAŽEVANJA: 18. december 2020

2. VSEBINA: Z online izobraževanjem vas želimo seznaniti predvsem z bistvenim zakonskim okvirjem za organizacijo dela od doma. Ko se namreč delodajalec odloči za uvedbo dela na domu, mora pred pričetkom dejanskega opravljanja dela na domu, izpolniti vse zakonsko določene predpostavke, ki splošno veljajo za opravljanje dela na domu.

Hkrati pa mora v času organizacije dela od doma delodajalec posebno pozornost nameniti komuniciranju, tako med sodelavci, med vodji in sodelavci, kot tudi na nivoju najvišjega vodstva.

Poseben izziv pa predstavlja tudi organizacijski vidik dela na domu, tako za delodajalce, kot za zaposlene!

3. OBLIKA IN POTEK IZOBRAŽEVANJA: 18. 12. boste prejeli dostop do spletne učilnice, kjer se nahaja online dokumentacija za pripravo in organiziranje dela od doma, s tremi video seminarji: Pravni vidik organizacije dela od doma, Komuniciranje v času dela od doma in Kako organizirati delo doma. Po zaključenem programu prejmete potrdilo o strokovni usposobljenosti Forum Akademije.

4. KOMU JE NAMENJENO: HR menedžerjem, kadrovskim strokovnjakom, vodjem in vsem, ki vas tematika zanima, in se z njo trenutno srečujete pri vsakdanjem delu

Koristi

Udeležba na online izobraževanju vam zagotavlja:

  • zakonsko pravilno izvedbo organiziranja dela od doma (obrazložitve zakonskih osnov, dogovor z zaposlenimi, priprava pravilnika, pogodbe o zaposlitvi),
  • učinkovito pripravo komunikacijske strategije (zaupanje, pogostost informiranja,  jasna pričakovanja zaposlenih, celovitost informiranja),
  • kako se izogniti pastem pri delu od doma (moji izzivi pri delu od doma - pogoji dela, ovire, zapleti in priložnosti, vpliv osebne organizacije na učinkovitost pri delu doma, najpogostejše motnje in tatovi časa, notranja in zunanja igra produktivnosti pri delu od doma - orodja, metode, tehnike in praktični nasveti).

Vsebina

Pravni vidik, odvetnik odgovarja: Delo od doma:

  • Zakonsko pravilna izvedba organiziranja dela od doma (obrazložitve zakonskih osnov: kako organizirati delo od doma, priprava nove pogodbe o zaposlitvi, varnost in zdravje pri delu od doma)

Komunikacija pri delu od doma:

  • Vzpostavitev dela od doma
    • Zakonski vidiki
    • Organizacijski vidiki
  • Komuniciranje v času dela od doma
    • Korporativno komuniciranje
    • Komuniciranje med vodjo in sodelavci
    • Komuniciranje med sodelavci
  • Vodenje sodelavcev v času dela od doma
    • Posebnosti in priložnosti
    • Načrtovanje in izvedba dela od doma
  • Ohranjanje motivacije pri delu od doma
    • Motivacijske pasti
    • Motivacijski vzvodi
  • Učinkoviti sestanki pri delu od doma
    • Pravila in napotki
  • Razvoj sodelavcev v času dela od doma
    • Posebnosti in priložnosti

Organizacijski vidik:

  • Soočanje s spremembami v času korona virusa in sprejemanje trenutne situacije
  • Moji izzivi pri delu od doma (pogoji dela doma, ovire, zapleti) in priložnosti
  • Vpliv osebne organizacije na mojo učinkovitost pri delu doma
  • Najpogostejše motnje in tatovi časa pri delu doma ter kako jih odpravimo ali vsaj zmanjšamo
  • Multitasking – da ali ne
  • Notranja in zunanja igra produktivnosti pri delu od doma (orodja, metode, tehnike in praktični nasveti)

Predavatelji

mag. Klemen Žibret

Mag. Klemen Žibret je magister znanosti s področja ekonomije in poslovnih ved. Deluje kot svetovalec, trener, predavatelj in coach. V svoji dosedanji karieri je opravljal vodstvena in vodilna delovna mesta v gospodarstvu v slovenskih in tujih družbah (z do 1.000 zaposlenimi) na področju vodenja in organiziranja, svetovanja, prodaje, upravljanja s človeškimi viri ter razvoja zaposlenih.…

Suzana Poznič Čižmek, univ. dipl. ekon.

Je predavateljica, svetovalka in poslovna trenerka komunikacijskih, prodajnih, vodstvenih veščin ter veščin za osebno rast. Svoje široko strokovno znanje in praktične izkušnje deli že več kot 15 let z izvajanjem interaktivnih in motivacijskih delavnic. Že samo podatek, da v povprečju letno izvede 120 delavnic v različnih slovenskih podjetjih, dokazuje, da ima ogromno izkušenj za izvedbo…

Tanja Bohl

Leta 2001 je zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Že v času študija je opravljala brezplačno prakso v odvetniški pisarni v Mariboru, po diplomi aprila 2001 pa je kot odvetniška pripravnica delala v pisarni odvetnika Veljka Jana v Škofji Loki. Septembra 2002 je zaključila obvezno sodno pripravništvo na Višjem sodišču v Ljubljani,…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.