Kadrovski izzivi 2022

Kadrovski izzivi 2022

Prednovoletno srečanje kadrovskih strokovnjakov

Prijava
Kdaj?
26. 11. 2021, od 10:00 do 13:00
Kje?
Ljubljana, Radisson Blu Plaza Hotel

KADROVSKI IZZIVI 2022

Revolucionarne spremembe HR kompetenc

 

Na področju delovnih mest se dogajajo pomembne spremembe. Ali smo pripravljeni na njih?

Pridružite se nam na kadrovskem posvetu, kjer boste dobili nasvete, ideje in dobre prakse HR strokovnjakov ter podjetnikov, ki vam bodo pomagali razumeti spremenjena pričakovanja zaposlenih in kakšne so priložnosti, ki jih te spremembe prinašajo tako za podjetje kot za zaposlene. 

Smo na vznemirljivem razpotju, ko moramo nujno zagotoviti napredna delovna mesta. Ampak kako to izpeljati?

 

Prijava in kotizacija

 

Katere so HR kompetence, ki jih bodo HR strokovnjaki morali nadgraditi za drugačen in naprednejši način dela?

 

Kreativnost

Za visoko prilagodljivost v nepredvidljivem svetu

Psihološka varnost

Spodbuja ustvarjalnost in opolnomočenost zaposlenih

Agilnost

Za hitro odzivnost na potrebe trga

 

Pozitivna psihologija na delu

Kako zajeziti jamralni sindrom

Trajnostni menedžment

Trajnostno delovanje v HR projektih

Design Thinking v HR

Pristop usmerjen v zaposlene, proces za kreativno reševanje problemov


Predavatelji

 

mag. Laura Klančnik

dr. Kristijan Musek Lešnik

dr. Simona Šarotar Žižek

 

Daniela Bervar Kotolenko, MBA

Špela Zakotnik

Aljoša Bagola


Uvajamo dobre prakse, namenjene razvoju zaposlenih, saj so zaposleni zagotovilo za napredek podjetja.

Pridružite se nam na našem tradicionalnem prednovoletnem srečanju z najprodornejšimi strokovnjaki za uvajanje pozitivnih sprememb na hitro spreminjajoča se delovna mesta.

🗩 Laura Klančnik: Njen moto, ki je hkrati pomemben v agilnem svetu: »Do not be busy, be productive!«

🗩 Kristijan Musek Lešnik: »V zadnjem času so se začele širiti zgodbe in recepti o tem, kako do sreče po bližnjici. Potrošniška družba predstavlja srečo kot ideal, h kateremu je treba stremeti. Nesrečno bitje kot da je nekaj slabega. Kako to preseči?«

🗩 Simona Šarotar Žižek: »Trajnostno ravnanje z zaposlenimi je celovito in dolgoročno. Obenem ustvarjamo trajna, varna in zdrava delovna mesta, ohranjamo delovno sposobnost zaposlenih, ustvarjamo ravnovesje med delovnim in zasebnim življenjem, zagotavljamo razvoj zaposlenih, njihovo zavzetost in zadovoljstvo ter dobre medsebojne odnose.«

🗩 Daniela Bervar Kotolenko, MBA: »Eden od temeljev uspešne ekipe so posamezniki, ki se morajo počutiti dovolj varne, da odkrito komunicirajo. Kako takšno psihološko varnost v ekipah vzpostaviti in zakaj je izrednega pomena za nadaljnji uspeh, bomo ugotovili na srečanju.«

🗩 Špela Zakotnik: »Design Thinking je zaradi ključne osredotočenosti na kupce v mnogih razvojnih, prodajnih in marketinških oddelkih že uporabljan. Vse bolj pa vrednost pristopa prepoznavajo tudi kadrovski oddelki, ki zaposlene razumejo kot "kupce" kadrovskih produktov.«

🗩 Aljoša Bagola: »Na rame si oprtamo pričakovanja, ki niso nujno naša, potem pa ne reflektiramo in brezglavo drvimo. V resnici pa je biti v redu popolnoma dovolj in točno tisto, za kar bi si morali prizadevati.«

 

Prijava in kotizacija

 

Znanje in spremljanje razvoja v stroki so dejavniki, ki odločajo o kvaliteti in rezultatih vašega dela!

Zahteve po hitrosti in prožnosti so vse večje, svet dela se spreminja, na trgu se srečujejo že štiri generacije. Vse to zahteva, da HRM sprejme drugačen, naprednejši način dela. Za to potrebujemo spremenjene procese, strukture, instrumente in nove kompetence.


Utrinki Kadrovskih izzivov 2020

 
 

Kdaj? 26. 11. 2021, 10.00

Kje? Ljubljana, Radisson Blu Plaza Hotel

Na prednovoletno srečanje vabimo: direktorje in vodje, HR menedžerje, vodje kadrovskih in splošnih služb, vodje izobraževanj, strokovne sodelavce za razvoj kadrov, kadrovike in organizatorje izobraževanj, organizatorje kadrovskih procesov in vse, ki so v podjetjih in ustanovah odgovorni za razvoj zaposlenih.

 

OPOMBA: Udeležba na srečanju ob pogoju izpolnjevanja pogoja PCT (prebolel, cepljen, testiran), kar izkažete z ustreznim potrdilom. Na dogodku bomo upoštevali takrat veljavna priporočila NIJZ.

Vsebina

Program srečanja:

  • od 9.45 do 10.00 – Jutranja kavica in priprava na srečanje
  • od 10.00 do 10.15 – Nagovor direktorice: Agilno v novo leto, Laura Klančnik
  • od 10.15 do 10.35 – Kako pri delu uvesti več pozitivne psihologije, dr. Kristijan Musek Lešnik
  • od 10.35 do 10.55 – Naj postane naše ravnanje z zaposlenimi odgovorno in trajnostno, dr. Simona Šarotar Žižek
  • od 10.55 do 11.15 – malo odmora, da pretegnemo mišice
  • od 11.15 do 11.35 – Psihološka varnost, Daniela Bervar Kotolenko, MBA
  • od 11.35 do 11.55 – Design thinking v HR, Špela Zakotnik
  • od 11.55 do 12.30 – Kreativnost, kot dodana vrednost in prilagodljivost v nepredvidljivem svetu, Aljoša Bagola
  • po 12.30 – odlična priložnost za izmenjavo mnenj in mreženje

Predavatelji

Aljoša Bagola

Aljoša Bagola, eden najbolj priznanih in največkrat nagrajenih slovenskih oglaševalskih kreativnih direktorjev, izvrsten pripovedovalec zgodb, priljubljen predavatelj in kolumnist, avtor knjige Kako izgoreti, s katero prinaša iskreno izpoved o soočenju z izgorelostjo.

Daniela Bervar Kotolenko

Ustanoviteljica in izvršna direktorica Edutrain.me, BIC Business IntelligenceCenter. Strokovnjakinja za poslovno izobraževanje, agilni trener, svetovalka za inovacije, govornica, avtorica. Predsednica Alumni kluba Cotrugli MBA Slovenija. Specializirana za agilno in inovacijsko svetovanje, poslovne hackathone, preoblikovanje podjetij v bolj agilne in inovativne organizacije, internacionalizacijo podjetij in poslovnih funkcij, poslovni razvoj, poslovno povezovanje, predavanja, javno nastopanje, mednarodno prodaja.

dr. Kristijan Musek Lešnik

Dr. Kristijan Musek Lešnik je psiholog z dvajsetletnimi izkušnjami na področju vzgoje in izobraževanja ter vodenja. V strokovni karieri je predaval in raziskoval na več slovenskih fakultetah in na vseh treh največjih slovenskih univerzah. Napisal je več kot 50 knjig, priročnikov in delovnih zvezkov na področju vzgoje in izobraževanja in bil član vodilnih strokovnih teles…

dr. Simona Šarotar Žižek

dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica managementa poslovanja, specializirana za upravljanje človeških virov in organizacijsko vedenje. Specialne teme so: dobro počutje in celovitost zaposlenih, management stresa in raznolikosti zaposlenih, varnost in zdravje zaposlenih, komuniciranje in obvladovanje konfliktov, motiviranje, pripadnost, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, organizacijska energija, osebna in družbena odgovornost, družba 5.0, industrija 4.0,… Doktorirala je…

mag. Laura Klančnik

Je po duši in izobrazbi zelo tehnična in praktično usmerjena oseba, ki se je dobro znašla v managerskih vodah. Svojo karierno pot je začela v razvoju Inteligentnega doma Gorenje po dokončanem študiju elektrotehnike v Ljubljani. Bogate delovne izkušnje s področja razvoja gospodinjskih aparatov in managementa je nato po 5 letih v Gorenju nadgrajevala 11 let…

Špela Zakotnik

Specialistka na področju Upravljanja uporabniške izkušnje (Customer experience), Design thinking trenerka in coachinja

Prijava in kotizacija

Termin: 26. 11. 2021
269,00 228,65 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja (mikro družbe kot jih opredeljuje Zakon o gospodarskih družbah), fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20 (Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.)

V ceno ni vključen DDV.

Posebna ponudba velja samo za prijave do: 26. 10. 2021

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja (mikro družbe kot jih opredeljuje Zakon o gospodarskih družbah), fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20 (Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.)

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:
Termin: 26. 11. 2021
199,00 

Poseben popust za udeležence preteklih srečanj Kadrovski izzivi in aktivne naročnike portala e-Kadrovik ob prijavi do 26. 10. 2021

V ceno ni vključen DDV.

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja (mikro družbe kot jih opredeljuje Zakon o gospodarskih družbah), fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20 (Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.)

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Lokacija

Radisson Blu Plaza Hotel

Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana, Bratislavska cesta, Ljubljana, Slovenia

Datum: 26.11.2021