Kadrovski izzivi 2020

Kadrovski izzivi 2020

Prednovoletno srečanje kadrovskih strokovnjakov

Prijava

PREDNOVOLETNO SREČANJE
S SANELO BANOVIĆ

Kadrovski izzivi 2020

Pridružite se +150 kadrovikom, ki s strastjo in zavzetostjo razvijajo nove kadrovske prakse

27. november 2019 | Hotel Radisson Blu Plaza

O KADROVSKIH IZZIVIH

Iščemo rešitve, ki z majhnimi triki zagotavljajo velike učinke. Zato želimo spodbuditi diskusijo, doseči prenos dobrih praks in inovativnih pristopov ter stroki zagotoviti dobro oporo pri njenem razvoju in viziji prihodnosti.


Mnenja udeležencev srečanja

»Odlična okrogla miza, poudarek na izkušnjah, pozitivnih praksah, veliko predlogov za implementacijo sprememb, Sanela Banović kot vedno izjemna!«
Katja Tomc, vodja pravno-kadrovskega področja, A.B.S. Factoring d.o.o.

»Še posebej sem bila zadovoljna z izmenjavo izkušenj na okrogli mizi in predavanjem Sanele Banović.«
Taja Plešinac, vodja tima v razvoju kadrov, DM drogeriemarkt d.o.o.

»Izjemno predavanje ga. Sanele Banovič in koristna okrogla miza z izmenjavo izkušenj.«
Igor Fifnja, vodja kadrovskih zadev, NUK Krško

Koristi

NA SREČANJU BOSTE

Nadgradili znanje s področja naučene komunikacije, uvajanja sprememb ter t.i. change readiness;

Dobili vpogled v metode in načine reševanja izzivov strokovnjakov iz uspešnih podjetij;

Izmenjevali mnenja, slišali druge in drugačne pristope in se posvetovali s kolegi iz prakse;

In ker so naša osebna znanja o človeku in njegovi naravi
vse bolj pomembna tudi v poslovnem življenju…

bomo govorili še:

1. Kako poskrbeti in poslušati potrebe svojega telesa?

2. Emocionalni možgani in pojem zadovoljstva

3. Stres v vsakdanjem življenju in kako živeti z njim

4. Različne tehnike sproščanja in reševanje vzroka stresnega dogodka

Z nami na dogodku bo letos tudi Kozmetika Afrodita, vsaka udeleženka bo prejela Afroditino majhno lepotno presenečenje.

Vsebina

10.00 – pozdrav organizatorke

10.10 – 10.30 – Uvodno predavanje dr. Simona Šarotar Žižek

Izzivi in spremembe so naša stalnica

Pa smo nanje res pripravljeni? Zavedati se moramo, da je pripravljenost na spremembe povezana z našim zaupanjem, agilnostjo in zavzetostjo v odnosu do sprememb. Tako lahko spremembe vodijo nas, pa tudi organizacije in družbo, k postavljenim ciljem.

10.30 – 11.15 – okrogla miza:

Kako uvajati spremembe in kapaciteta pripravljenosti na spremembe

Pripravljenost na spremembo je izrazito subjektiven izraz. Kaj in kdo mora biti pripravljen? Kakšna raven pripravljenosti je zadostna in nujna obenem? Čigavo stališče je treba uporabiti pri presoji pripravljenosti?

Okroglo mizo vodi:  Simona Šarotar Žižek

Sodelujejo: Nina Langerholc Čebokli, Cosylab; Anja Nose, Treves d.o.o.; Tamara Valenčič; Matjaž Kovačič, KBX

11.15 – 11.30 – odmor s kavico

11.30 – 13.30 – Pogovor s Sanelo Banović

Vpliv notranje in zunanje komunikacije

Na razvoj naših možganov v otroštvu ter naše socialno-kognitivne sposobnosti. 

Kako se povezujeta telesno in duševno?

Kako telo fiziološko odreagira na vse podzavestne motnje notranje komunikacije?

Stres v vsakdanjem življenju in kako živeti z njim.

Različne tehnike sproščanja in reševanje vzroka stresnega dogodka.

13.30 – 15.00 – Druženje ob pogostitvi

Povezovanje s kolegi iz stroke, načrti za prihodnost …

Predavatelji

Anja Nose

Magistra znanosti sem svojo karierno pot začela v podjetju Trimo d.d., na področju razvoja kadrov, sedaj pa že devet let in pol samostojno vodim oddelek človeških virov v podjetju Treves d.o.o., kot HR manager. Izkušnje dograjujem vsakodnevno, saj se nam dnevno porajajo zanimivi izzivi in priložnosti za nadgrajevanje znanja, izkušenj, motivacije in organizacije. Moja stalnica…

dr. Simona Šarotar Žižek

dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica managementa poslovanja, specializirana za upravljanje človeških virov in organizacijsko vedenje. Specialne teme so: dobro počutje in celovitost zaposlenih, management stresa in raznolikosti zaposlenih, varnost in zdravje zaposlenih, komuniciranje in obvladovanje konfliktov, motiviranje, pripadnost, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, organizacijska energija, osebna in družbena odgovornost, družba 5.0, industrija 4.0,… Doktorirala je…

Matjaž Kovačič

Matjaž se je z željo pomagati posameznikom, podjetnikom in podjetjem pri izboljšanju prodajnih rezultatov v svetovalni posel podal iz gospodarstva. Zato so v njegovih nasvetih in prijemih vsebine, ki jih vsakodnevno uporabljajo tako velika (Elektro Primorska, NLB,…), srednje velika (Intersocs, Hyubdai, HRC,…) kot mala podjetja (Bial, Jordan, Nanobiz Protect...) in vedno večje število startup organizacij…

Nina Langerholc Čebokli

Pri svojem delu, pravi, jo vodi strast do stalnega izboljševanja sistemov in organizacij. Spremembe, kreativnost in kompleksnost je tisto, kar jo navdihuje in ohranja iskrice v očeh. Ohranjanje ravnotežja med hitrostjo sprememb in absorbcijsko sposobnostjo organizacije in njenih ljudi je veščina, na katero prisega. Ravno večanje te absorbcijske sposobnosti na strani organizacije in ljudi je…

Sanela Banović

Diplomirala sem na Medicinski fakulteti v Sarajevu (Univerza v Sarajevu), od leta 2011 sem zaposlena v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana na Kliničnem oddelku za gastroenterologijo. Redno se dodatno izobražujem in usposabljam s področja psihologije in psihoterapije, med drugim sem opravila večmesečne dopolnilne študije v ZDA, Nemčiji in Švici. Od leta 1997 sem sodelovala na več…

Tamara Valenčič

Tamara Valenčič je strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega designa in HRMja ter komuniciranja. Ima bogate izkušnje s povezovanjem dveh strok – HRM in komunikacij, ki jih povezuje v oblikovanje in postavljanje organizacijskih kultur, ki temeljijo na učinkovitosti in vključevanju sodelavcev. Na svoji profesionalni poti se je preizkusila v vladnem okolju, na Gospodarski…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.

Brez zadetka
5 % Popusta
Naslednjič
Skoraj!
25 % Popusta
10 % Popusta
Ni nagrade
Nimate sreče
Skoraj!
20 % Popusta
5 % Popusta
10 % Popusta
DECEMBRSKI POPUSTI POSKUSITE SREČO IN ZADENITE POPUST!

Vnesite vaš e-naslov in zavrtite kolo sreče. To je vaša priložnost, da zadenete posebne popuste!

Koda popusta se vam avtomatsko doda v košarico.

Splošni pogoji:

  • Popust velja 3 dni od prejema.
  • Popusta ni mogoče uveljavljati hkrati z drugimi popusti ali posebnimi akcijami.

  • Promocija poteka do vključno 31. 12. 2019.