Javna naročila za ponudnike

Javna naročila za ponudnike

Enodnevni seminar

Prijava

Kot ponudnik gradenj, blaga ali storitev morate v postopkih javnega naročanja predvsem paziti na troje; pripraviti in oddati popolno razpisno dokumentacijo, se pravilno in seveda učinkovito pogajati in uspešno uveljavljati pravno varstvo.

Prakso na področju javnega naročanja po uveljavitvi ZJN-3 oblikuje Državna revizijska komisija, katere odločitve prinašajo številne pomembne odgovore in usmeritve ponudnikom za pravilno postopanje v postopkih javnega naročanja. Le-te bomo v sodelovanju z vrhunskima strokovnjakom obravnavali na seminarju


Komu je seminar namenjen?

Vsem, ki sodelujete v postopkih javnega naročanja priponudnikih (podjetja, ki sodelujejo na razpisih) in vsem, kivas tematika zanima.

 

Koristi

Seminar je namenjen ponudnikom gradenj, blaga in storitev. Iz vsebine:

  • praktične usmeritve za pripravo in oddajo ponudbe,
  • aktualna praksa Državne revizijske komisije in Sodišča EU,
  • odgovori na ključna vprašanja javnega naročanja z zornega kota ponudnikov

Vprašanja nam do 23. 9. 2017 pošljite na naslov polona.zakrajsek@zfm.si

Vsebina

KRATEK OPIS VSEBINE

  • Kako pripraviti popolno ponudbo
  • Kdaj so dopuste dopolnitve ponudbe in kdaj ne
  • Kapacitete tretjih
  • Neposredna plačila podizvajalcem
  • Javnost ponudbenih dokumentov in dopustnost vpogleda v konkurenčne ponudbe
  • Prekrški ponudnikov po ZJN-3
  • Pravno varstvo v postopkih javnega naročanja
  • Kdaj in pod katerimi pogoji je možno sodno varstvo
  • Najnovejša praksa Državne revizijske komisije

 

Predavatelji

Milan Železnik

Diplomiral na Pravni fakulteti v Ljubljani. Je višji predavatelj za področje varstva okolja, urejanje prostora, gospodarskih javnih služb in zakonodaje na Višji poslovni šoli Doba. Je direktor Evropskega pravnega centra in strokovni sodelavec Inštituta za lokalno samoupravo in javna naročila Maribor. Glavna področja njegovega dela so javna uprava, upravno pravo, lokalna samouprava, pravo javnih naročil,…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.