Izzivi in rešitve na področju vzdrževanja v 2021

Izzivi in rešitve na področju vzdrževanja v 2021

Praktični posvet

Prijava
Kdaj?
16. 9. 2021, od 09:00 do 13:00
Kje?
Ljubljana, Območna obrtno-podjetniška zbornica Vič

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in jo popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

 

Praktičen posvet za vodje strojnega vzdrževanja v slovenskih podjetjih 2021

➤ Pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na posvetu pridobijo 1 kreditno točko iz izbirnih vsebin skladno s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev.


Informacijska podpora v vzdrževanju oz. uvedba digitalizacije procesov vzdrževanja je nujna predvsem zaradi potrebe po hitrem in učinkovitem ukrepanju ter zahteve vodstva in kupcev. Podatke o razpoložljivosti, zastojih, okvarah delovne opreme, stroških vzdrževanja mora vodja vzdrževanja dnevno oz. periodično spremljati ter na podlagi analize le-teh hitro ukrepati. Prava informacijska podpora je tukaj nujna.

Po drugi strani pa ste vodje vzdrževanja v zahtevni situaciji – delo vzdrževalcev morate ustrezno nadzorovati in jih primerno motivirati k doseganju ciljev, hkrati pa doseči podporo vrhovnega vodstva. Čeprav je oddelek vzdrževanja mišljen kot »desna roka« proizvodnje, žal še zmeraj ne uživa zadostne podpore. Zagotovo je dovolj razlogov, da se udeležite praktičnega posveta.


Preberite, zakaj so bili zadovoljni udeleženci prvega posveta, ki je bil septembra 2020!

  • »Teme posveta so bile zelo zanimive in obenem tudi veliko praktičnih primerov.« Marko Sotošek, Hess d.o.o.
  • »Dobro uravnotežen posvet.« Simon Hvala, Pekarna Pečjak
  • »Posvet je predstavljal odlično povezavo med različnimi potrebami sodobnega vzdrževanja.« Miha Vedenik, Lean rešitve d.o.o.
  • »Predavanji o TPM in o varnosti pri delu sta mi »zakrpali luknje v znanju.« Matjaž Petrič, Inpro d.o.o.
  • »Zadovoljen sem bi z vsemi temami, predvsem s predavanjem o TPM in o tehnični dokumentaciji.« Simon Dobaj, Premogovnik Velenje d.o.o.

Predavatelji

 

Alen Kolman
(Energetika Maribor d.o.o.)

Aljaž Gradišnik
(Kopa d.d.)

Igor Ambrožič
(Evra agencija d.o.o.)

Miha Vedenik
(Lean rešitve d.o.o.)

Boštjan Lipar
(Energetika Maribor d.o.o.)

Koristi

Skozi pojasnila in primere na predavanjih ter v diskusiji s kolegi iz stroke boste prišli do:

  • REŠITEV, kako v vašem podjetju vzpostaviti in izboljšati informacijsko podporo vzdrževanju;
  • NASVETOV, kako v vaši poziciji doseči podporo in motivacijo v oddelku in tudi doseči podporo pri top managementu;
  • Optimizacije stroškov vzdrževanja;
  • Pomembnih odgovorov na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi.

Vsebina

8.30 – 9.00 | Prihod udeležencev in dobrodošlica

9.00 – 10.00 | Preko samostojnega vzdrževanja do prihrankov v podjetju in kako pripraviti vzdrževanje za učinkovit prehod na digitalizacijo (Miha Vedenik, Lean rešitve d.o.o.)

  • Kako samostojno vzdrževanje pomaga pri odpravljanju zastojev
  • Motivacija zaposlenih za izvajanje samostojnega vzdrževanja
  • Rezultati in prihranki uspešnih vpeljav samostojnega vzdrževanja
  • Vodenje nalog različnih vzdrževalnih aktivnosti (rdeče kartice, zahtevki, servisi, izvajalci, …)
  • Povezovanje novih proizvodnih tehnologij z miselnostjo TPM
  • Predpriprava vzdrževalnega sistema na digitalizacijo

10.00 – 10.45 | Digitalizacija podpore vzdrževanju v besedi in praksi skladno s smernicami Industrija 4.0 ter IoT (Aljaž Gradišnik, Kopa d.d.)

  • Ključni dejavniki za izbiro rešitve za digitalizacijo podpore vzdrževanju
  • Izbira rešitev skladne z IoT (Internet stvari – ang. Internet of things) in Industrija 4.0
  • Iskanje skritih rezerv na področju vzdrževanja s pomočjo ustrezne analitike in kazalnikov
  • Investicija v informacijsko podporo se odrazi na višji razpoložljivosti opreme, nižjimi stroški vzdrževanja in višji kakovosti storitev in izdelkov
  • Pričakovanja o uporabnosti rešitve za vodstvo in lastnike podjetja … in končno tudi vzdrževalce
  • Argumenti za izbiro rešitve za končne odločevalce (vodstvo podjetja) in čas vračila naložbe (ROI)

10.45 – 11.30 | Digitalizacija podpore vzdrževanju v Energetiki Maribor (Boštjan Lipar in Alen Kolman,  Energetika Maribor d.o.o.)

Predstavitev praktične odločitve o informacijski rešitvi in sama vpeljava rešitve za podporo vzdrževanju

  • Povod in odločitev za digitalizacijo vzdrževanja
  • Izbira rešitve in ponudnika
  • Analiza in priprava procesov
  • Implementacija v procesu vzdrževanja (delovni nalogi, digitalizacija dokumentov, informacijski paneli)
  • Implementacija v procesu proizvodnje (prijava zahtevkov, beleženje zastojev)
  • Implementacija v procesu distribucije (NFC, beleženje števcev, prijava reklamacij)
  • Vsakodnevna uporaba (kako se uporablja, povratne informacije delavcev, izboljšave)

 11.30 – 12.00 | Odmor

 12.00 – 13.00 | Motivacijski in komunikacijski pristopi za vodje vzdrževanja  (Igor Ambrožič, Evra agencija d.o.o.)

  • Kako komunicirati, da hkrati delegiramo, motiviramo in nadzorujemo?
  • Zahtevnost položaja »vmes« – katere informacije predati, katere zadržati, katere predelati?
  • Ločitev vlog med poklicnim oz. službenim in zasebnim življenjem pri stikih s sodelavci
  • Operativno vodenje z vzorom

Predavatelji

Alen Kolman

Alen Kolman je prva strokovna znanja pridobival na tehniški gimnaziji srednje elektro-računalniške šole v Mariboru, katero je uspešno zaključil leta 2014. Med tem je priložnostno opravljal študentsko delo v procesu obdelave kovinskih izdelkov v podjetju AR Produkt d.o.o., kjer je pridobil prva praktična znanja v procesih razvoja in vzdrževanja.  Šolanje je nadaljeval na Fakulteti za…

Aljaž Gradišnik

Aljaž Gradišnik, dipl. ing. el., je vodja oddelka MAXIMO v podjetju KOPA d.d. za področje informacijskih sistemov za podporo in upravljanje vzdrževanja. Kot vodja ali član projektnih timov sodeluje pri uvedbi informacijskih sistemov za podporo in upravljanje vzdrževanja, izdelavi analiz obstoječega stanja in predlogov za učinkovitejše vzdrževanje v domačih in tujih podjetjih. Svoje izkušnje in…

Boštjan Lipar

Boštjan Lipar je zaključil srednjo elektrotehnično šolo v Krškem, šolanje pa nadaljeval in diplomiral na Strojni fakulteti v Mariboru na smeri energetika. Vedno ga je zanimalo tudi računalništvo in informacijske tehnologije. Zaposlil se je v razvojnem oddelku v podjetju WVterm d.o.o., kjer je sodeloval pri razvoju produktov, hkrati pa pomagal pri nabavi in vzdrževanju IT.…

Igor Ambrožič, univ. dipl. med. kom.

Zaključil je specialistični študij sistemskega psihodinamskega organizacijskega konzaltinga (Beograd/Tavistock London 2017–2019). 25 let je bil režiser televizijskih programov na RTV Slovenija. Sedaj je izvršni direktor agencije EVRA d. o. o., podjetja za razvoj kadrov in menedžmenta. Predavatelj,  konzultant in coach, ki najraje razvija delovne skupine.

Miha Vedenik, univ. dipl. ekon.

Njegova strokovnost in sposobnost motiviranja mu omogočata povezovanje različnih nivojev organizacije v podjetjih, da skupaj začnejo spreminjati procese na bolje. Izjemna kreativnost in ustvarjalnost pri vpeljavi vitkih metod je bistven značaj predavatelja, ki mu pomaga pri doseganju ciljev njegovih strank. Podjetje Lean rešitve d.o.o. je svoje storitve izvajalo za številna renomirana podjetja, kot so Knauf…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
249,00 224,10 

Posebna ponudba velja samo za prijave do: 13. 8. 2021

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20 (Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.)

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

Lokacija

Območna obrtno-podjetniška zbornica Vič

Območna Obrtno-Podjetniška zbornica Ljubljana Vič, Tržaška cesta, Ljubljana, Slovenia

Datum: 16.9.2021