Izterjajmo dolgove

Izterjajmo dolgove

Virtualni strokovni posvet

Prijava
Kdaj?
16. 4. 2020
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Vsi, ki skrbite za to, da so vaši računi plačani, vabljeni na

 

virtualni strokovni posvet

IZTERJAJMO DOLGOVE 2020

 

Rezervirajte si svoj virtualni sedež.

 

Postopek izterjave ni prijeten ne za tistega, ki terja in ne za tistega, ki je terjan. Ne glede na to pa je za nemoteno poslovanje bistveno, da so izstavljeni računi tudi plačani.

Poti, ki jih lahko uberemo pri izterjavi je precej. Mi pa vam bomo pokazali tisto, s katero se boste izognili likvidnostnim težavam in obdržali uspešen dolgoročni odnos. Ker je bolje preprečit kot zdraviti, bodo strokovnjaki, ki se z izterjavo ukvarjajo profesionalno predstavili zakonske, teoretične in praktične načine izterjave.


Posvet spremljate preko lastnega računalnika in z vašega delovnega mesta ali od doma, tako da vam ni treba zapuščati delovnega mesta. Vprašanja postavljajte sproti, predavatelj nanje odgovori na koncu.

Uro in natančna navodila boste prejeli pravočasno.


 

Posvet vodijo strokovnjaki iz prakse:

Peter Ivkovič

Andreja Kanižar

Aleksander Kumer

 

Tema letošnjega posveta je, kako postopke izterjave voditi učinkovito in pri tem ohraniti človečnost.

Koristi

  • Spoznali boste novosti in metode na področju izterjave;
  • slišali boste rešitve za vaše dileme v praksi;
  • prejeli boste strokovne odgovore na vaša vprašanja na posvetu in tudi po njem. Pišite na: davki@zfm.si.

Vsi udeleženci boste prejeli dostop do posnetka virtualnega posveta, da si boste določene vsebine lahko še enkrat pogledali. Prav tako boste v pdf obliki prejeli odgovore na postavljena vprašanja, v kolikor jih v trajanju virtualnega posveta ne boste uspeli dobiti.

Vsebina

Teme posveta:

  • Kako se zavarovati pred neplačili kupcev
  • Postopek procesa izterjave predsodne in sodne izterjave s pomočjo informacijske tehnologije
  • Vodenje v postopkih prisilne poravnave in stečaja
  • Aktualnosti na področju osebnih stečajev
  • Novela ZIZ-L
  • Na kaj smo pozorni pri sklepanju posla z novimi poslovnimi partnerji
  • Amaterske napake in tveganja, s katerimi se soočamo v procesu izterjave
  • Kako se pogajati in doseči čimprejšnje plačilo obveznosti?
  • Kako priti do podatkov o dolžniku, kadar gre za fizično osebo?
  • Kdaj je pravilen čas za predajo dolžnika v sodni postopek?
  • V katerih primerih je izvršba nesmiselna in bi povzročala nepotrebne stroške?
  • Kaj storiti v primeru, če je bila izvršba neuspešna?
  • Primeri sodne prakse
  • Učinkovita izterjava – telefon ali dopis. Kaj bolj deluje in kako?
  • 7 korakov do učinkovite izterjave ali zakaj je dobra priprava 90 % uspeha
  • Izterjava 2.0 – motivacija ali represija?
  • Zakaj je pravilna izbira besed ključna za učinkovito izterjavo (katere besede da, katere ne in kako)
  • Vprašanja – alfa in omega učinkovite izterjave
  • Strategije za učinkovito soočanje z zahtevnimi in težavnimi situacijami

Kratek odmor za pripravo in postavljanje vprašanj
Odgovori na vprašanja in zaključek

Predavatelji

Aleksander Kumer

Aleksander Kumer je magister prava z opravljenim pravosodnim izpitom. Izkušnje in znanje je pridobival v pravni pisarni Nove KBM d.d. ter kasneje kot odvetniški pripravnik ter sedaj kot odvetniški kandidat v odv. pisarni Lepoša. Ima večletne izkušnje iz izvršilnega, stečajnega in nepremičninskega prava.

Andreja Kanižar

Andreja Kanižar je bila v obdobju od 2000 do 2012 zaposlena na A1 Slovenija, kjer je 10 let vodila skupino za upravljanje s pritožbami in skupino za podporo poslovnim uporabnikom. Sodelovala je pri idejni zasnovi in vzpostavitvi celostnega sistema za upravljanje z interakcijami strank in njihovo odlično uporabniško izkušnjo. V obdobju od 2010 do 2012…

Peter Ivkovič

Njegova pot z izvršbo se je začela jeseni leta 2005, ko je kot gimnazijski maturant dobil stalno zaposlitev pri izvršitelju. Več let je delal v administraciji, nato kot pomočnik in kasneje tudi kot namestnik izvršitelja. V tem času je zaključil visokošolsko izobrazbo in postal tudi samostojni izvršitelj. Kot izvršitelj se je srečeval s takšnimi in…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
249,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.