Izdelava načrta za krizne situacije

Izdelava načrta za krizne situacije

Praktična online delavnica

Prijava
Kdaj?
30. 9. 2021, od 9.00 do 13.15
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu


IZDELAVA NAČRTA ZA KRIZNE SITUACIJE
(Crisis Management Plan)

Vsi bi si želeli, da bi bila naša organizacija imuna na pretrese in krize… a v današnjih časih je to iluzorno pričakovati. Težave ne izginejo same. Zato je namesto tiščanja glave v pesek veliko bolje narediti načrt, kako se čim hitreje in učinkoviteje soočiti s krizo, ko do nje pride. V času pandemij in hekerskih napadov je še kako pomembno biti proaktiven! Ko je enkrat kriza, ni več časa za pripravo in načrtovanje najboljših korakov. Brez priprave bo škoda večja! 

Zakaj na delavnico?

  • Spoznali boste ključne elemente vsakega kriznega načrta.
  • Ocenili boste znali izpostavljenost vaše organizacije tveganjem.
  • Vedeli boste, katere kompetence so ključne za izvedbo kriznega načrta.
  • Razumeli boste potek soočanja z in obvladovanja kriznih situacij.
  • Proučili boste primer kriznega načrta in kako pristopiti k izdelavi.
  • Pripravili se boste na čim več situacij, s katerimi boste soočeni tekom priprave kriznega načrta.
  • V skupinah boste izdelali krizni načrt, si ogledali pasti, se poskusili v igri vlog.

Vsebina

  • Zakaj v organizacijah potrebujemo načrt za krizne situacije?
  • Kaj se lahko zgodi, če nimamo nikakršnega kriznega scenarija?
  • Kaj so (možne) krizne situacije ?
  • Ocena izpostavljenosti tveganjem naše organizacije.
  • Ključni elementi vsakega kriznega načrta.
  • Katere kompetence so ključne za izvedbo kriznega načrta, kako opredelimo pooblastila?
  • Obvladovanje kriznih situacij – kaj takrat, ko do tega pride, s čim vse se soočamo.
  • Pregled primera kriznega načrta.
  • Delo v skupinah: kako pristopiti k izdelavi kriznega načrta, katere so pogoste pasti, izkušnje.
  • Igra vlog: priprava na čim več situacij, s katerimi boste soočeni tekom priprave kriznega načrta.

Predavatelji

Luka Škrjanc

Luka Škrjanc je strokovnjak za Performance Management z večletnimi praktičnimi izkušnjami v slovenskih podjetjih in tujih korporacijah. Skrbi za implementacijo učinkovitih rešitev v prakso, ki omogočajo lažje doseganje zastavljenih ciljev organizacije, svetuje pa tudi pri upravljanju v kriznih situacijah. Vodi transformacijske procese za organizacije ter vodje, ki se soočajo z izzivi uvajanja sprememb in preoblikovanja…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
288,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20 (Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.)

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.