GDPR za spletne trgovine

GDPR za spletne trgovine

Praktični seminar

Prijava

Od 25. maja 2018 je v uporabi Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki prinaša številne novosti in spremembe, med drugim glede pravice do pozabe, posameznikovega soglasja k obdelavi osebnih podatkov, registra zbirk in katalogov, dolžnosti imenovanja pooblaščenih oseb za varstvo osebnih podatkov, obveznosti obveščanja o kršitvah varstva osebnih podatkov, sankcij…

Spremembe morate upoštevati tudi vsi, ki svoje izdelke in storitve ponujate na spletu in ob tem zbirate in uporabljate osebne podatke vaših strank.

Vabimo vas, da se udeležite praktičnega seminarja.

 

Koristi

Na seminarju bomo podali odgovore na naslednja vprašanja:

  • Katere dolžnosti imamo kot spletna trgovina glede na GDPR?
  • Katere so možne pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov in razlike med njimi (privolitev, pogodba, zakoniti interesi …)?
  • Katere pogoje moramo izpolniti, da bo privolitev stranke veljavna?
  • Kako je z dokazovanjem privolitve?
  • Kako popišemo svoje zbirke podatkov (evidence dejavnosti obdelave)?
  • Kaj mora biti v politiki zasebnosti na spletu (angl. privacy policy)?
  • Kako je z uporabo spletnih piškotkov? Kdaj potrebujemo privolitev in kdaj ne?
  • Kakšne pravice imajo posamezniki/kupci?
  • Katere informacije, kdaj in v kakšni obliki je treba dati posamezniku pred zbiranjem njegovih podatkov?
  • Katere osebne podatke lahko zbirajo o kupcih?
  • Kateri temeljnih načel se moramo držati?
  • Ali in pod kakšnimi pogoji lahko najejmo zunanjega ponudnika (spletne trgovine, programske opreme, oglaševanja …)?
  • Pod kakšnimi pogoji lahko izvajamo neposredno trženje po navadni pošti, po e- posti, po SMS sporočilih?
  • Ali moramo izvajati ocene učinkov in imenovati pooblaščano osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO)?
  • Ali in pod kakšnimi pogoji je dovoljeno segmentiranje in profiliranje kupcev?
  • Kako je s kaznimi in globami?

Vsebina

  • Katere dolžnosti imamo kot spletna trgovina glede na GDPR?
  • Katere so možne pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov in razlike med njimi (privolitev, pogodba, zakoniti interesi…)?
  • Katere pogoje moramo izpolniti, da bo privolitev stranke veljavna?
  • Kako je z dokazovanjem privolitve?
  • Kako popišemo svoje zbirke podatkov (evidence dejavnosti obdelave)?
  • Kaj mora biti v politiki zasebnosti na spletu (angl. privacy policy)?
  • Kako je z uporabo spletnih piškotkov? Kdaj potrebujemo privolitev in kdaj ne?
  • Kakšne pravice imajo posamezniki/kupci?
  • Katere informacije, kdaj in v kakšni obliki je treba dati posamezniku pred zbiranjem njegovih podatkov?
  • Katere osebne podatke lahko zbirajo o kupcih?
  • Kateri temeljnih načel se moramo držati?
  • Ali in pod kakšnimi pogoji lahko najejmo zunanjega ponudnika (spletne trgovine, programske opreme, oglaševanja…)?
  • Pod kakšnimi pogoji lahko izvajamo neposredno trženje po navadni pošti, po e- posti, po SMS sporočilih?
  • Ali moramo izvajati ocene učinkov in imenovati pooblaščano osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO)?
  • Ali in pod kakšnimi pogoji je dovoljeno segmentiranje in profiliranje kupcev?
  • Kako je s kaznimi in globami?

Predavatelji

mag. Andrej Tomšič

Po končani gimnaziji se je vpisal na Ekonomsko fakulteto v Ljubljani, kjer je leta 2001 diplomiral z zagovorom diplomskega dela Informacijske ceste – infrastruktura digitalne ekonomije, strategije in pristopi. V letu 2002 se je zaposlil na Ministrstvu za informacijsko družbo, kjer je kot član eEUROPE+ 2003 Statistical Working Group deloval predvsem na področju metrike informacijske…

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.