Digitalizacija poslovnih procesov in vpliv na ravnanje z ljudmi

Digitalizacija poslovnih procesov in vpliv na ravnanje z ljudmi

Strokovni posvet

Prijava

V sodelovanju s:

 

 

Smo v dobi digitalizacije in nenehnih sprememb. Vsaka sprememba, ki jo delodajalci uvajate, naj bo to digitalna ali ne, pa mora imeti jasne cilje in odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kaj želimo izboljšati?
  • Katere vire bomo pri tem uporabili?
  • Kako bomo poenostavili delovne procese?
  • Koliko in kaj bomo pri tem prihranili?
  • Na kakšen način bomo uvedli izboljšave … ?

Prepogosto se sprememb lotevamo zgolj zato, ker jih uvaja naša konkurenca. To lahko vodi do implementacije (predrage) tehnologije, ki na koncu ni uporabna ali uporabljana in nam ne prinaša poenostavitve postopkov, prihrankov, ... in posledično višje konkurenčnosti. Zato mora biti vsako uvajanje sprememb skrbno načrtovan in smiseln projekt, saj imajo napake boleče posledice.

Digitalizacija je eden ključnih dejavnikov gospodarskih in socialnih sprememb, ki potekajo hitreje kot kdaj koli prej. Pogosto spregledamo, da nismo zgolj v dobi digitalizacije, ampak živimo tudi v družbi znanja. Družba znanja je prinesla popolnoma nove zakonitosti delovanja organizacij - od potrebe po nenehnem inoviranju, koncentraciji talentov, agilnih metodah vodenja, globalni konkurenčnosti, finančni optimiranosti, družbeni odgovornosti in še bi lahko naštevali. Uspešna podjetja danes delujejo na bistveno drugačen način, kot še nekaj let nazaj. Ker je družba znanja prinesla bistvene spremembe v zakonitosti delovanja organizacij, se je bistveno spremenil tudi način dela večine zaposlenih ter s tem sodobno delovno mesto.

Ob vseh naštetih sprememb, pa ne smemo spregledati kulture organizacije/podjetja. Ključno vprašanje, ki si ga morate zastaviti je, ali je vaših zaposlenih že dovolj digitalnega »mindseta«, da bodo vse spremembe tudi zaživele. Zato vas vabimo na posvet.

Koristi

Vsebina

Na posvetu bomo s strokovnjaki podrobno obravnavali in celovito predstavili vpliv digitalizacije na poslovne procese, delovno mesto in na proces dela. Prikazali bomo pozitivne učinke digitalizacije, katere spremembe prinaša na trgu dela, kateri so poklici prihodnosti, kako vpliva na nove oblike zaposlitve, na delovni čas in na agilnost podjetja/organizacije. Poiskali bomo tudi vzporednice z digitalizacijo HR procesov in ravnanjem z ljudmi v dobi digitalizacije.

Namen posveta je udeležencem zagotoviti strokovne usmeritve in možnost diskusije z drugimi udeleženci in strokovnjaki s področja digitalizacije.


PROGRAM POSVETA

  • Digitalizacija in teoretična izhodišča industrije 4.0
  • Digitalizacija in njeni učinki na:
    • oblike dela
    • pogoje dela
    • način dela
    • delovna mesta
    • komuniciranje v organizaciji in izven nje
  • Delovnopravni vidiki digitalizacije procesov
  • Agilnost, agilna organizacija in agilni zaposleni
  • Digitalizacija HRM
  • Digitalno arhiviranje dokumentacije in VOP
  • Okrogla miza – Kako se uspešna podjetja spopadajo z uvajanjem digitalizacije: moderatorka izr. prof. dr. Simona Šarotar Žižek, sodelujoči: prof. dr. Damijan Mumel, UM, Sara Vehovec, Triglav d.d., Nina Langerholc Čebokli, Cosylab, Urban Rozina, Četrta pot.

Pridružite se nam na posvetu, ki ga namenjamo: direktorjem podjetij, kadrovskim direktorjem, kadrovskim strokovnjakom, vodjem razvoja in IT oziroma vsem, ki se pri svojem delu srečujete z obravnavanimi temami.

Vabimo vas, da se udeležite posveta z vrhunskimi strokovnjaki:

  • izr. prof. dr. Simona Šarotar Žižek, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru,
  • prof. dr. Damijan Mumel, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru,
  • Klemen Drnovšek, univ. dipl. prav., Pravna fakulteta Univerze v Mariboru,
  • Andreja Samec Koderman, Kadrovska revizija in
  • prof. Nataša Centa, univ. dipl. pedagoginja in prof. matematike in fizike, Četrta pot

Povabili pa smo tudi predstavnike uspešnih podjetij:

  • Saro Vehovec, Triglav d.d., Triglav Lab,
  • Nino Langerholc Čebokli, Cosylab in
  • Urbana Rozino, Četrta pot,

da predstavijo svoje dobre prakse pri uvajanju digitalizacije in sprememb.

Predavatelji

Andreja Samec Koderman

Andreja Samec Koderman direktorica Kadrovske asistence, je strokovnjakinja za vzpostavljanje in razvoj HRM-ja. Svetuje na področju razvoja kadrovske funkcije v podjetjih in upravljanja s človeškimi viri, delovnopravne zakonodaje, selekcije kadrov, profiliranja zaposlenih ter razvoja in vpeljevanja motivacijskega sistema nagrajevanja. Je strokovnjakinja na področju uvajanja kompetenčnega modela v podjetja, osebnostne rasti zaposlenih, svetovalka delovnopravnih postopkov ter…

dr. Simona Šarotar Žižek

dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica managementa poslovanja, specializirana za upravljanje človeških virov in organizacijsko vedenje. Specialne teme so: dobro počutje in celovitost zaposlenih, management stresa in raznolikosti zaposlenih, varnost in zdravje zaposlenih, komuniciranje in obvladovanje konfliktov, motiviranje, pripadnost, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, organizacijska energija, osebna in družbena odgovornost, družba 5.0, industrija 4.0,… Doktorirala je…

Klemen Drnovšek, univ. dipl. prav.

Asistent Klemen Drnovšek je član Katedre za gospodarsko pravo in doktorski študent Pravne fakultete Univerze v Mariboru. Je diplomant štiriletnega univerzitetnega študijskega programa »Pravo«, ki ga je zaključil s povprečno oceno 9,77. Za doseženo najvišjo povprečno oceno generacije je prejel nagrado GRAWE Excellence Award. Diplomsko delo »Ekskulpacija poslovne odškodninske odgovornosti po Obligacijskem zakoniku in Dunajski…

prof. dr. Damijan Mumel

Dr. Damijan Mumel je doktor psihologije. Izvoljen je v naziv redni profesor za področje marketinga na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Je predstojnik Inštituta za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti. Opravljal je funkcijo prodekana za raziskovanje. Predava predmete na dodiplomski, magistrski in doktorski stopnji. Njegovo področje je vedenje porabnikov, metode raziskovanja, kvalitativno raziskovanje in komuniciranje. Svoje…

prof. Nataša Centa

prof. Nataša Centa, univ. dipl. pedagoginja in prof. matematike in fizike, strokovnjakinja za digitalizacijo kadrovskih procesov s pomočjo sodobnih IT-rešitev, produktni vodja v podjetju Četrta pot, d.o.o., Kranj

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.







NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.

Lokacija

Poslovna hiša Unija

Unija Računovodska hiša d.d., Tržaška cesta, Brezovica pri Ljubljani, Slovenia

Datum: 23.5.2019

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.