Delegiranje in kontrola dela v spremenjenih razmerah

198,00  DDV ni vštet v ceno

Ni na zalogi

Kmalu spet na voljo! Obvestite me, ko bo izobraževanje spet na voljo.

  • Ste vodja, vendar se utapljate v delu?
  • Ste v času korona epidemije postavljeni pred povsem nove, dodatne izzive?
  • Morate vsakodnevno reševati operativne probleme in se udeležujete kriznih sestankov, za planiranje, razvoj in vodenje pa vam zmanjkuje časa?
  • Ne želite nalagati sodelavcem novih zadolžitev, saj so že tako in tako preobremenjeni?
  • Se tudi vam kdaj zgodi, da delegirana naloga ni bila opravljena pravočasno ali pa v skladu s standardi?
  • Niste prepričani kako izvajati nadzor nad delom, da vam sodelavci ne bi očitali, da jim ne zaupate?
  • Ste v stresu zaradi pomanjkanja kontrole nad procesom dela?

Če ste se našli v katerikoli od zgoraj navedenih situacij, je ta kratka online delavnica v živo kot nalašč za vas.

  • Zavedali se boste odločitev, ki jih moramo sprejeti, še preden nalogo delegiramo sodelavcu,
  • ločili boste med nalogami, ki jih lahko delegiramo in tistimi, ki jih ne smemo,
  • razumeli boste, zakaj se številni vodje izogibajo delegiranju,
  • poznali boste 5 korakov učinkovitega delegiranja,
  • vedeli boste, kako učinkovito, a ne obremenjujoče, spremljati napredek,
  • spoznali boste preventivne metode za zagotavljanje izvedbenih standardov,
  • izognili se boste klasičnim napakam delegiranja in kontrole,
  • vedeli boste, kako delegirati in kontrolirati delo v primeru dela od doma
  • Kaj je delegiranje in kakšen je njegov namen
  • Delegiranje v drastično spremenjenih okoliščinah
  • Zakaj se številni vodje izogibajo delegiranju
  • 3K – Komu, Kdaj in Kako
  • Odločitve, ki jih moramo sprejeti, preden delegiramo nalogo sodelavcu
  • 5 korakov učinkovitega delegiranja
  • Katerih nalog ne delegiramo
  • Izvajanje nadzora ali spremljanje napredka
  • Preventivne metode za zagotavljanje izvedbenih standardov
  • Klasične napake delegiranja in kontrole
  • Od kontrole do samokontrole
  • Praktična orodja za vsak dan

Predavatelji

mag. Franka Bertoncelj

Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za izbor, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Vodi svetovalno - izobraževalne delavnice in treninge na področju vodenja in motiviranja zaposlenih, vodenja problematičnih sodelavcev, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje, upravljanja s časom, grajenja timov, čustvene inteligentnosti, asertivnosti ter poslovnim image-om. Izvaja psihološko profiliranje v namene kadrovske selekcije, rekrutacije in kariernega svetovanja. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi organizacijskih in tržnih raziskav. Ukvarja pa se tudi s coachingom za zaposlene ter individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Dela pretežno po metodah transakcijske analize in vedenjsko kognitivnega pristopa, svoje znanje pa nadgrajuje z novimi principi pozitivne psihologije.

Splošni pogoji

SEMINARJI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na seminar pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.