Coaching za prodajnike

Coaching za prodajnike

Prijava

Mednarodne raziskave so pokazale, da prodajno osebje, ki se dodatno usposablja vsaj tri ure mesečno, izboljša svoje prodajne cilje za 7 odstotkov, poveča prihodke podjetij za 25 odstotkov in zaključi prodajo v vsaj 70 odstotkih primerov. (vir: www.knowledgetree.com).

Za izboljšanje prodajnih rezultatov je ključno, da stalno razvijate vaš prodajni potencial. Izjemne učinke lahko dosežete na podlagi analize vaših preteklih dosežkov, s katero ugotovitve, kako in kje se lahko še izboljšate, kako se še učinkoviteje ubranite negativnih odgovorov strank in kako prodajni razgovor čim bolj aktivno usmeriti v win-win rešitev.

Tega pristopa se vse bolj poslužujejo močne prodajne ekipe velikih podjetij, saj pomembno učinkuje na nadgradnjo prodajnih veščin. Po metodi GROW smo oblikovali nov izobraževalni program, zato vas vabimo, da se udeležite intenzivnega programa za izboljšanje prodajnih rezultatov.

Program je namenjen
prodajalcem, komercialistom, vodjem prodajnih timov, vodjem prodaje in vsem, ki se vsakodnevno srečujete s prodajo svojih izdelkov in storitev.

Koristi

Udeležba na delavnicah prinaša praktične in takoj uporabne tehnike za povečanje rezultatov, s katerimi boste osvojili preizkušene poti za zvišanje prodajnih rezultatov:

  • taktike, kako ugotoviti potrebe strank,
  • artikulirano predstavitev produkta ali storitve,
  • učinkovito predstavitev koristi vašega izdelka ali storitve in pri stranki pridobili zaupanje.

Na delavnicah boste spoznali ogromno praktičnih primerov, ki v praksi delujejo in prinašajo rezultate!

Vsebina

Temelj učinkovitega komuniciranja

• Prvi vtis v komunikaciji
• Čutila v komunikaciji
• Nebesedno izražanje
• Odnos do sebe in do sogovornika v komunikaciji
• Razumevanje EGO stanj v komunikaciji
• Čustva, pohvala in kritika v komunikaciji

Veščine poslovnega komuniciranja

• Kako vsak dan komuniciramo s sodelavci in poslovnimi partnerji?
• Kaj je načelno asertivno komuniciranje?
• Kako sodelavcem in poslovnim partnerjem asertivno povedati kritiko in kako sprejeti kritiko?
• Kako reči ne, kako povedati svoje mnenje in sogovorniku “pametno” nasprotovati, da še vedno lahko dosežemo cilj?

Prodajni pogovor - I. del

• Priprava na pogovor (črna skrinjica)
• Uvod v prodajni pogovor
• Ali ima kupec/stranka sploh problem?

Poslovni bonton

• Poslovni bonton v osebni komunikaciji
• Vljudna in učinkovita telefonska komunikacija
• Družabni poslovni dogodki

Prodajni pogovor - II. del

• Predstavitev izdelka/storitve po sistemu FAB
• Reševanje ugovorov
• Zaključevanje prodaje

Suveren nastop v štirih korakih

• Kako premagamo tremo?
• Kako govorimo suvereno in tekoče, torj samo zavestno?
• Kako pritegnemo pozornost in povečamo svojo karizmo?
• Kako z učinkovito argumentacijo povečamo svojo prepričljivost?

Coaching po metodi G.R.O.W

• Določite pametne in natančne cilje (Goals)
• Spoznajte vsa dejstva v komunikaciji (Reality)
• Katere možnosti (Options) imamo za naslednje korake v prodajnem pogovoru
• Sprejmite lažje odločitve (Will) za izbiro optimalne aktivnosti za naprej

Potek izobraževanja

• Program je zasnovan tako, da boste zaradi intenzivnega izobraževanja odsotni le štiri delovne dneve, ki jih boste maksimalno izkoristili.
• Intenzivne delavnice trajajo do 6 pedagoških ur. Podrobno se boste spoznali s tematiko in odgovorili na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.
• Študijska e-gradiva boste prejeli po elektronski pošti. Z njimi boste pomembno nadgradili vaše znanje, saj vam bodo omogočala vpogled v dodatne pomembne rešitve, ki jih potrebujete pri vsakdanjem delu v prodaji.
• Po vsaki delavnici boste prejeli nalogo, ki jo boste opravili do naslednje delavnice.
• V primeru uspešno opravljenih nalog boste prejeli certifikat o uspešno zaključenem programu Coaching za prodajnike v slovenskem in angleškem jeziku kot potrdilo o strokovni usposobljenosti.

Predavatelji

Peter Novak

trener in coach z več kot desetletnimi izkušnjami z delom na terenu in coachingom za številna podjetja, kot so: Medis, Novo Nordisk, Beiersdorf, La Roche Posay, Fidimed, Adriatic BST, Dr. Gorkič, Ewopharma, Takeda, Gedeon Richter, Hartmann, Flegis, Lekarne Sarajevo, Lekarne Ptuj, Servier Pharma in druga.

Prijava in kotizacija

Zbiramo predprijave

Zaupajte nam svoje podatke in ko bo izbran produkt spet na voljo, vas bomo o tem obvestili.






NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja!*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Ob naročilu nas opozorite, da ste mikro podjetje in da želite koristiti pripadajoči popust.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. Ob začetku izobraževalnega programa pridobite dostop do online priročnika z vsemi posodobitvami in nadgradnjami v obdobju šestih mesecev. Dostopne podatke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Dostop se po poteku obdobja samodejno podaljša. V primeru, da tega servisa v prihodnje ne želite več, nam pisno sporočite najmanj 30 dni pred pričetkom novega obdobja. V primeru pisne odpovedi posodobitvenega servisa založba ne prevzema odgovornosti za aktualnost vsebin in njihovo skladnost z zakonodajo, hkrati pa v tem primeru preneha dostop do novih aktualnih vsebin. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih.
x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.