Chief Happiness Officer – Manager delovne sreče

Chief Happiness Officer – Manager delovne sreče

Online izobraževalni program v živo

Prijava
Trajanje
12. 8. 2020
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

V številnih pogledih smo na prelomnici. Smo na pragu temeljitih (trajnih) prilagoditev dela in gospodarstva, miselnost ljudi se nepovratno spreminja, smo tudi na prelomnici človeških vrednot. Naj bodo spremembe čim bolj pozitivne.


Program je namenjen vsem, ki se ukvarjate z vodenjem, s kadri, ali se enostavno zavedate, da je v trenutni situaciji in mesecih, ki sledijo, še toliko bolj pomembno aktivno skrbeti za ohranjanje morale, dobro počutje, motivacijo in produktivnost zaposlenih ter konstruktiven razvoj organizacij.

Koristi

Program vas bo vodil skozi kratke, zanimive sklope, oblikovane tako, da boste opremljeni z dragocenim znanjem, orodji in dobrimi praksami, ki vam bodo neskončno olajšali vzpostavljanje (ali ohranjanje) pozitivne delovne klime ter harmoničnih, učinkovitih delovnih procesov.

Po končanem izobraževanju boste pripravljeni na vključevanje srečnih praks v svojo delovno sredino!

Vsebina

Online video predavanje (posnetek): Najnovejša znanstvena dognanja o sreči na delovnem mestu
  • Zakaj dosegajo srečna podjetja boljše rezultate?
  • Učinek sreče na posameznika in na podjetje oz. organizacijo
  • 8 komponent sreče na delovnem mestu
  • Stres in dobro počutje

Potreben čas: 45 minut

Online študijsko gradivo: Merjenje sreče
  • Kako analiziramo srečo?
  • Kazalniki sreče in kako si z njimi pomagamo:
    • Satisfaction With Life Scale (SWLS)
    • Subjective Hapiness Scale (SHS)
    • Positive And Negative Affect Scale (PANAS)
    • Psychological Wellbeing Scale (PWBS)

Potreben čas: 30–45 minut

Online video predavanje (posnetek): Funkcija »Manager delovne sreče« oz. »Chief Happiness officer« (CHO)
  • Kako funkcijo CHO pozicionirati v podjetju, kako jo pojasniti zaposlenim
  • Sodelovanje CHO in direktorja ter drugih vodstvenih kadrov
  • Miselnost vodstva, ki ustvarja kulturo delovne sreče
  • Pogosti pomisleki, dvomi, nasprotovanja – ter kako jih premagamo

Potreben čas: 45 minut

Online video predavanje (posnetek): Case study: Optiweb
  • Strateške aktivnosti za srečno delovno mesto
  • Vsakodnevne aktivnosti za srečno delovno mesto
  • Uspehi in izzivi do sedaj
  • Spopadanje s spremenjeno realnostjo ob izbruhu korona virusa

Potreben čas: 45 minut

Online video predavanje (Pozor: spremljate v živo!): Vodenje srečnih organizacij
  • Se naložba v srečne zaposlene povrne?
  • Biologija in kemija srečnih zaposlenih: kaj deluje ter kako to vpeljati v podjetje oz. organizacijo
  • Sodelovanje z vodstvom pri razvoju in vpeljavi ukrepov, ki spodbujajo srečno delovno okolje
  • Potencialne ovire oz. ključne napake vodij in vodstva – ter kako se jim izogniti

Spremljate v živo od 14.00 do 14.45.

Online video predavanje (Pozor: spremljate v živo!): Motiviranje in nagrajevanje srečnih zaposlenih
  • Sistemi nagrajevanja: od receptov za vse k individualizmu
  • Mit o motivaciji: resnični učinek povišic, nagrad, bonusov
  • Kaj resnično deluje: izkušnje drugih podjetij in organizacij
  • Razvoj učinkovitih nedenarnih stimulacij za zaposlene ob doseganju ciljev

Spremljate v živo od 14.00 do 14.45.

Online študijsko gradivo: Dobre prakse podjetij oz. organizacij s področja sreče

Potreben čas: 30–45 minut

Online študijsko gradivo: Brand delodajalca in privabljanje top talentov
  • Kaj je blagovna znamka delodajalca in zakaj je pomembna?
  • Pozicioniranje podjetja in skrb za image; po čem želimo biti prepoznavni?
  • Koraki ustvarjanja blagovne znamke delodajalca
  • Kultura, poslanstvo, vizija, vrednote, temelječe na sreči – in njihova komunikacija znotraj branda
  • Srečni zaposleni so boljši zaposleni – vpliv na srečno uporabniško izkušnjo in lojalnost strank

Potreben čas: 30–45 minut

Potek izobraževanja

  • Datum začetka izobraževanja: od 12. avgusta 2020 naprej, v tedenskih intervalih.
  • Trajanje celotnega izobraževanja: 8 tednov, cca. 8 pedagoških ur.
  • Število modulov: 8 modulov.
  • Moduli so kombinacija online video predavanj in online študijskih gradiv. Posameznem modul traja 30 do 45 minut.
  • Med moduli boste s kratkimi preverjanji razumevanja še dodatno poglobili znanje in predelane informacije.
  • Program se izvaja v spletni učilnici, ki vam omogoča, da si sami določite časovne okvirje, v katerih želite program predelati.
  • Vse aktivnosti v spletni učilnici se sproti beležijo – tako lahko obravnavo gradiv vmes prekinete in naslednjič nadaljujete, kjer ste ostali. Šele ko končate posamezen modul, lahko začnete z izobraževanjem v okviru naslednjega modula. Spletna učilnica se zapre dva meseca po zadnjem modulu.
  • Kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževanju prejmete certifikat Forum Akademije »Manager delovne sreče«.

Video predstavitev poteka izobraževanja

Predavatelji

dr. Simona Šarotar Žižek

dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica managementa poslovanja, specializirana za upravljanje človeških virov in organizacijsko vedenje. Specialne teme so: dobro počutje in celovitost zaposlenih, management stresa in raznolikosti zaposlenih, varnost in zdravje zaposlenih, komuniciranje in obvladovanje konfliktov, motiviranje, pripadnost, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, organizacijska energija, osebna in družbena odgovornost, družba 5.0, industrija 4.0,… Doktorirala je…

mag. Suzana Ester Car

mag. Suzana Ester Car, svetovalka in trenerka, ki verjame, da so odnosi ključ do naše sreče in uspeha, zato se v zadnjem času največ posveča učinkovitem komuniciranju, vodenju in motiviranju posameznikov ter skupin.  Najboljše zahteva tako od sebe kot od udeležencev svojih delavnic in je prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako…

Urška Stanovnik

Urška Stanovnik je univerzitetna diplomirana psihologinja in navdušenka nad delom z ljudmi. Z željo po delu na področju organizacijske psihologije je prvih pet let kariero gradila v mednarodnem podjetju nato pa nadaljevala kot Chief Happiness Officer-ka v Optiwebu. Optiweb je eno vodilnih slovenskih podjetij na področju izdelave spletnih strani,spletnih trgovin, ter digitalnega marketinga. Njena glavna…

Prijava in kotizacija

Kotizacija
590,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.