Chief Happiness Officer – Manager delovne sreče
590,00  DDV ni vštet v ceno Dodaj v košarico

Chief Happiness Officer – Manager delovne sreče

590,00  DDV ni vštet v ceno

Datum izvedbe: Dostopno takoj
Kraj izvedbe:Preko spleta

Online izobraževalni program

Število udeležencev:
Posebne ugodnosti:
  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20

Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Pridružite se nam na izobraževalnem programu za pridobitev certifikata
Manager delovne sreče – Chief Happiness Officer (CHO)


Kako te prakse koristijo podjetju?

Dognanja in dobre prakse na tem izobraževanju bodo pomembna podpora lastnikom in vodjem, da bodo transformacijo podjetja oz. kakršnokoli spremembo izpeljali čim hitreje in z maksimalno vključenostjo in zadovoljstvom vseh zaposlenih.

V številnih pogledih smo na prelomnici. Smo na pragu temeljitih, trajnih prilagoditev dela in gospodarstva, miselnost ljudi se nepovratno spreminja, smo tudi na prelomnici človeških vrednot. Naj bodo spremembe čim bolj pozitivne.

Nekatera podjetja v Sloveniji se zavedajo pomembnosti novih pristopov in so zelo uspešno vpeljala to funkcijo v svojo delovno sredino kot samostojno delovno mesto. Dobili boste napotke, iztočnice, primere dobrih praks in pridobili znanje, da boste z lahkoto krmarili skozi nenehno spreminjajoče se poslovno okolje in situacije.

Vsi, ki se ukvarjate z vodenjem, s kadri, ste soočeni z vedno večjimi, novimi izzivi. Ključno pa je iskati učinkovite rešitve, ki bodo krepile zaupanje zaposlenih, njihovo zavzetost in dobro počutje, kar pozitivno vpliva tudi na ekonomski vidik poslovanja.


V katerih situacijah manager delovne sreče še posebej odigra pomembno vlogo?

👉  Ko morate v podjetju nujno narediti transformacijo, pa ne veste, kako bi to naredili.
👉  Ko morate spremeniti tradicionalne koncepte, da zagotovite napredek in razvoj.
👉  Ko morate spremeniti interno kulturo, da si zagotovite inovacije.
👉  Ko morate izboljšati medsebojno komunikacijo.
👉  Ko imate v podjetju “gnila jabolka”, pa ne veste, kako ravnati z njimi.

 


Kaj boste pridobili z izobraževalnim programom?

Vsebina programa Chief Happiness Officer / Manager delovne sreče vam omogoča, da boste spoznali:

  • vsakodnevne aktivnosti za ustvarjanje srečnih delovnih mest,
  • ključne komponente za motivacijo srečnih in zadovoljnih zaposlenih,
  • kako funkcijo managerja delovne sreče pozicionirati v podjetju in kako jo pojasniti zaposlenim,
  • kako pripraviti strateški načrt/program za srečo in wellbeing zaposlenih,
  • kateri so pogosti pomisleki, dvomi, nasprotovanja – ter kako jih premagamo,
  • kako z dobrim brandom delodajalec lažje privabi top talente,
  • dobre prakse uspešnih slovenskih podjetij,
  • pridobili certifikat Forum Akademije “Manager delovne sreče.”

Potek izobraževanja

  • Začetek izobraževanja: dostopno takoj
  • Trajanje celotnega izobraževanja: 8 tednov, cca. 8 pedagoških ur
  • Število modulov: 8 modulov
  • Moduli so kombinacija online video predavanj in online študijskih gradiv. Posameznem modul traja cca. 45 minut.
  • Program se izvaja v spletni učilnici, ki vam omogoča, da si sami določite časovne okvirje, v katerih želite program
    predelati.
  • Vse aktivnosti v spletni učilnici se sproti beležijo – tako lahko obravnavo gradiv vmes prekinete in naslednjič
    nadaljujete, kjer ste ostali. Šele ko končate posamezen modul, lahko začnete z izobraževanjem v okviru naslednjega
    modula. Spletna učilnica se zapre dve leti po zadnjem modulu.
  • Kot zaključek izobraževanja boste pripravili nabor konkretnih aktivnosti za dvig delovne sreče, ki bi jih lahko
    potencialno vpeljali v svojem podjetju.

Agenda

  • Online video predavanje: Najnovejša znanstvena dognanja o sreči na delovnem mestu
  • Online video predavanje: Funkcija »Manager delovne sreče« oz. »Chief Happiness officer« (CHO)
  • Online video predavanje: Case study: Optiweb
  • Online študijsko gradivo: Merjenje sreče
  • Online video predavanje: Strateški načrt/program za srečo ter wellbeing zaposlenih
  • Online video predavanje: Dobre prakse podjetij oz. organizacij s področja sreče
  • Online študijsko gradivo: Brand delodajalca in privabljanje top talentov
  • Zaključek programa: Akcijski načrt

Prijava vključuje

  • izvedbo izobraževalnega program v obliki 8 izobraževalnih modulov, ki so kombinacija spletnih predavanj in študijskega gradiva,
  • dostop do spletne učilnice, ki vam bo omogočen še dve leti od zaključka izobraževalnega programa,
  • pridobitev certifikata Manager delovne sreče – Chief Happiness Officer.

Izjave zadovoljnih udeležencev predhodnih izvedb

 

Zelo sem zadovoljna, da me je prijateljica (sicer direktorica velikega podjetja na Dolenjskem) opozorila na vaš program, mi posredovala kontakt in vsebino. Rekla mi je: “Katja, to si ti! To ti delaš, vključi se v program.” In sem se in sem zelo srečna – ker bom lahko med podjetja vnesla nova znanja, rešitve in priložnosti, da dvignejo kvaliteto dela v podjetju in imajo zadovoljnejše zaposlene. Sreča, veselje in dobra klima v podjetju med ljudmi je pol uspeha. Program mi je dal veliko predvsem v času, ko smo bili odrezani od sveta, v karanteni… pozitive, novih poslovnih priložnosti in motivacijo za delo naprej.

Katja Kralj Smrekar

 

Čudovit program. Navsezadnje si vzameš, kar je primerno za organizacijo, kjer si zaposlen.

Mojca Senica

Moduli predstavljajo različne dobre prakse in aktualne rezultate raziskav, kar je izpolnilo moja pričakovanja glede predavanja. Sem zelo zadovoljna.

Janja Buzeti

Program je smiselno zastavljen in ti da dober pregled nad področjem, ki ga pokriva CHO.

Milica Vidić


Manager delovne sreče v praksi

Raziskava Univerze v Warwicku je z laboratorijskimi poskusi ugotovila, da so srečni zaposleni za približno 12 % bolj produktivni. Prof. Oswald je dejal: »Podjetja, kot je Google, so več vložila v podporo zaposlenim in posledično se je zadovoljstvo zaposlenih povečalo. Googlova profitabilnost se je dvignila za 37 %, res vedo, o čem govorijo.« Dr. Sgroi je dodal: “Zdi se, da je gonilna sila ta, da srečnejši delavci bolj učinkovito izkoristijo čas, ki ga imajo na voljo, s povišanjem tempa, v katerem lahko delajo, ne da bi pri tem žrtvovali kakovost.”

Oswald, Proto in Sgroi, »Happiness and Productivity«, Journal of Labour Economics, avgust 2015


Spletna učilnica

  • Izobraževanje poteka v spletni učilnici, ki je vaš vir vseh informacij o poteku izobraževalnega programa.
  • Do spletne učilnice lahko dostopate kadarkoli preko svojega računalnika ali mobilnih naprav.
  • Dostop do spletne učilnice boste prejeli po elektronski pošti, nekaj dni pred pričetkom izobraževanja.

Izobraževalni program s certifikatom

Kot potrdilo o uspešno zaključenem izobraževanju prejmete
certifikat Forum Akademije »Manager delovne sreče – Chief Happiness Officer« v slovenskem in angleškem jeziku.


Vsebina

  • Zakaj dosegajo srečna podjetja boljše rezultate?
  • Učinek sreče na posameznika in na podjetje oz. organizacijo
  • 8 komponent sreče na delovnem mestu
  • Stres in dobro počutje

Potreben čas: 45 minut

  • Kako funkcijo CHO pozicionirati v podjetju, kako jo pojasniti zaposlenim
  • Sodelovanje CHO in direktorja ter drugih vodstvenih kadrov
  • Miselnost vodstva, ki ustvarja kulturo delovne sreče
  • Pogosti pomisleki, dvomi, nasprotovanja – ter kako jih premagamo

Potreben čas: 45 minut

  • Strateške aktivnosti za srečno delovno mesto
  • Vsakodnevne aktivnosti za srečno delovno mesto
  • Uspehi in izzivi do sedaj
  • Spopadanje s spremenjeno realnostjo ob izbruhu korona virusa

Potreben čas: 45 minut

  • Kako analiziramo srečo?
  • Kazalniki sreče in kako si z njimi pomagamo:
    • Satisfaction With Life Scale (SWLS)
    • Subjective Hapiness Scale (SHS)
    • Positive And Negative Affect Scale (PANAS)
    • Psychological Wellbeing Scale (PWBS)

Potreben čas: 45 minut

  • Analiza potreb za pripravo načrta: kaj potrebujemo, da bo načrt vodil v rezultate
  • Podpora vodstva: kako srečo zaposlenih pretvoriti v jezik, ki ga vodstvo razume
  • Podpora zaposlenih: kako zagotoviti njihovo podporo in sodelovanje
  • Fleksibilen ter agilen razvoj aktivnosti ter izbor ustreznega pristopa
  • Prilagoditve ukrepov ter primeri aktivnosti glede na strukturo ekipe
  • Ocenjevanje uspeha: merjenje napredka kot stalnica v cikličnem procesu

Potreben čas: 45 minut

  • Pogovor o vpeljavi sodobnih pristopov v vsakodnevno delovanje: dobre prakse slovenskih podjetij (moderatorka: mag. Suzana Ester Car)
    • Iza Sia Login, soustanoviteljica podjetja Outfit7 in fundacije Login5
    • Tanja Skaza, direktorica in solastnica podjetja Plastika Skaza
    • Matej Feguš, direktor podjetja Donar
    • Urška Stanovnik, happiness managerka v podjetju Optiweb
    • dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica in predstojnica inštituta za management in organizacijo

Potreben čas: 1 ura 45 minut

  • Kaj je blagovna znamka delodajalca in zakaj je pomembna?
  • Pozicioniranje podjetja in skrb za image; po čem želimo biti prepoznavni?
  • Koraki ustvarjanja blagovne znamke delodajalca
  • Kultura, poslanstvo, vizija, vrednote, temelječe na sreči – in njihova komunikacija znotraj branda
  • Srečni zaposleni so boljši zaposleni – vpliv na srečno uporabniško izkušnjo in lojalnost strank

Potreben čas: 45 minut

  • Kot zaključek izobraževanja boste pripravili nabor konkretnih aktivnosti za dvig delovne sreče, ki bi jih lahko potencialno vpeljali v svojem podjetju.

Predavatelji

dr. Maja Konečnik Ruzzier

Dr. Maja Konečnik Ruzzier je redna profesorica trženja na ljubljanski Ekonomski fakulteti, kjer je doktorirala s področja premoženja blagovnih znamk. Sodelovala je pri več svetovalnih in raziskovalnih projektih, med vidnejšimi je projekt izgradnje znamke Slovenije »I feel Slovenia«, ki je tudi mednarodno zelo uspešen in prepoznaven. Podjetjem pomaga preko izobraževanja ter njihovega strateškega pogleda razvijati pozicijo blagovnih znamk na trgu.

dr. Simona Šarotar Žižek

dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica managementa poslovanja, specializirana za upravljanje človeških virov in organizacijsko vedenje. Specialne teme so: dobro počutje in celovitost zaposlenih, management stresa in raznolikosti zaposlenih, varnost in zdravje zaposlenih, komuniciranje in obvladovanje konfliktov, motiviranje, pripadnost, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, organizacijska energija, osebna in družbena odgovornost, družba 5.0, industrija 4.0,… Doktorirala je z temo »Vpliv psihičnega dobrega počutja na temelju zadostne in potrebne osebne celovitosti zaposlenega na uspešnost organizacije«. Je predstojnica študijske smeri »Management in organizacija poslovanja« in vodja Inštituta za management in organizacijo Univerze v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta. Je avtorica ali soavtorica številnih knjig, člankov v mednarodnih in slovenskih revijah, knjigah, znanstvenih in strokovnih konferencah. Njen opus zajema več kot 650 bibliografskih enot. Sodelovala je v več raziskovalnih projektih ("Celovit model za merjenje dobrega počutja zaposlenih v tranzicijskih organizacijah s primerjavo inovativnih in manj inovativnih praks" in "Sodobni model upravljanja človeških virov na področju turizma") in vodi tudi mednarodne projekte ("CHANCE-4-CHANGE" SMART PRODUCTION in REGIO HELP) in sodeluje v njih (GRENZ FREI). Je članica v raziskovalnem programu P5-0027: Prilagajanje slovenskega gospodarstva in razvojna identiteta Slovenije v EU. Aktivna je tudi kot strokovnjakinja na področju varnosti in zdravja pri delu Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti. Zato jo je pristojno ministrstvo imenovalo skupino slovenskih strokovnjakov pri EU-OSHA za področje varnosti in zdravja pri delu. Je tudi članica sveta vlade RS za aktivno staranje in medgeneracijsko sodelovanje. Svetuje v mednarodnih projektih kakor tudi podjetjem, je tudi izobraževalna trenerka, poslovna svetovalka, moderatorka, projektni vodja, voditeljica, scenaristka in režiserka javnih prireditev in dogodkov, urednica,... Poslovno je sodelovala (svetovanja ali predavanja) z Ljudskimi univerzami, Mariborsko razvojno agencijo, Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Nacionalnim inštitutom za javno zdravje, Trgovinsko zbornico Slovenije, Zavodom za invalidsko in pokojninsko zavarovanje Slovenije, Združenjem bank Slovenije in vrsto gospodarskih subjektov.

Katarina Ferme

Katarina Ferme je psihologinja in Chief People Officer v podjetju d.labs, razvojnemu podjetju s fokusom na razvijanju zagonskih podjetij na mednarodni ravni. Pri svojem delu največ energije posveti organizacijski kulturi in razvojnim aktivnostim za sodelavce, saj njena strast leži v podpori organizacij in ljudi v svoji rasti ter izpopolnjevanju. Skozi svoje delo se vedno zavzema za transparentno komunikacijo ter odprte in enakopravne odnose, delovnega dne pa si ne predstavlja brez kančka humorja.

Urška Stanovnik

Urška Stanovnik je univerzitetna diplomirana psihologinja in navdušenka nad delom z ljudmi. Z željo po delu na področju organizacijske psihologije je prvih pet let kariero gradila v mednarodnem podjetju nato pa nadaljevala kot Chief Happiness Officer-ka v Optiwebu. Optiweb je eno vodilnih slovenskih podjetij na področju izdelave spletnih strani,spletnih trgovin, ter digitalnega marketinga. Je zagovornica pozitivne psihologije in iskreno verjame v ljudi in njihov potencial.

Splošni pogoji

IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo programa. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča do deset delovnih dni pred izvedbo programa, pri čemer vam zaračunamo stroške administracije v višini 20 % kotizacije; v primeru kasnejše odjave vam kotizacijo zaračunamo v celoti. Lahko pa se programa udeleži drug udeleženec. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na izobraževanje sprejemate ta določila in splošne pogoje.