Blagovna znamka delodajalca – Employer Branding

Blagovna znamka delodajalca – Employer Branding

Praktični online seminar

Prijava
Kdaj?
8. 11. 2021, od 9.00 do 12.15
Kje?
Brez odhoda z delovnega mesta

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

 

»Vam konkurenčna podjetja so vaši stalni tekmeci. Ne glede na to, kako inovativni ali hitri ste pri pripravi novega izdelka, vam je tekmec že za petami. Pripravljen je kopirati vašo idejo, če se izkaže, da je uspešna. Dokaj enostavno je namreč kopirati izdelke. Vendar pa je zelo težko, če ne celo nemogoče, kopirati osebo in njen odnos do dela.« (Mars Dorian)


Predavatelj – mag. Ivan Papič, kadrovski menedžer leta 2020 – bo z nami delil svoje praktične izkušnje in dobre prakse svojega odličnega dela. G. Papič pravi:

»Verjamem v to, da so zaposleni blagovna znamka podjetja, ker zaupamo ljudem, ne logotipom. Znamčenje podjetja kot delodajalca imamo, če hočemo ali ne. Kako privlačna pa je blagovna znamka podjetja kot zaposlovalca, pa je odvisno od tega, kako jo v podjetjih gradijo. O tem bom več spregovoril na praktičnem seminarju.«


Ker ste se s pojmom blagovne znamke delodajalca v teh časih, ko je na trgu pomanjkanje delovne sile, srečali že skoraj vsi, podajamo v razmislek še ta stavek:

»You have an employer brand whether you've put effort behind it or not — so why not put effort in to ensure it's a brand you can be proud of?« (Caroline Forsey, Hubspot)

Prav pri privabljanju in zadržanju najboljših kandidatov je delodajalcem v veliko pomoč blagovna znamka podjetja kot delodajalca, kajti kar 86 % zaposlenih se ne bi prijavilo za delo ali ostalo pri delodajalcu, o katerem se širijo slabe novice.

Udeležite se praktičnega online seminarja, kajti naučili se boste:

  • Kako izboljšati blagovno znamko delodajalca in jo narediti odlično – z elementi strategije?
  • Kako dobra blagovna znamka delodajalcev vpliva na zadovoljstvo in angažiranost zaposlenih?
  • Zakaj bi delodajalcu moralo biti mar za razvitost blagovne znamke delodajalca?
  • Kako zgraditi takšen ugled, da bo pri najboljših kandidatih interes za delo prav v vašem podjetju?

Namen online seminarja je udeležencem zagotoviti strokovne usmeritve in možnost diskusije s strokovnjakom s področja (NAD)GRADNJE BLAGOVNE ZNAMKE PODJETJA.

Online praktični seminar namenjamo: direktorjem podjetij, kadrovskim direktorjem, kadrovskim strokovnjakom, vodjem oddelkov upravljanja z zaposlenimi, vodjem razvoja blagovne znamke v organizacijah ter vsem, ki se pri svojem delu srečujete z obravnavanimi temami.

Vsebina

  • Kaj sploh je Employer branding?
  • Kako ustvariti blagovno znamko delodajalca – elementi strategije?
  • Pomen gradnje blagovne znamke delodajalca – z vidika privabljanja novih kandidatov in zadrževanja zaposlenih.
  • Kako dobra blagovna znamka delodajalcev vpliva na angažiranost zaposlenih?
  • Zakaj bi delodajalcu moralo biti mar za razvitost blagovne znamke delodajalca?
  • Kako zgraditi takšen ugled, da bo pri najboljših kandidatih interes za delo prav v vašem podjetju?

Predavatelji

mag. Ivan Papič

mag. Ivan Papič, Vodja sektorja za pravne zadeve in kadre v podjetju Slovenske železnice d.o.o., kadrovski manager leta 2020

Prijava in kotizacija

Kotizacija
269,00 

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja (mikro družbe kot jih opredeljuje Zakon o gospodarskih družbah), fizične osebe in društva! Uporabite kodo za popust: MICRO20 (Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.)

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Prejeti predračun je treba poravnati najmanj tri dni pred izvedbo spletnega seminarja. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje tri delovne dni pred izvedbo spletnega seminarja. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se spletnega seminarja ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa se spletnega seminarja udeleži drugi udeleženec. Pridržujemo si pravico do odpovedi spletnega seminarja – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti.