5. kadrovski posvet: Izgradnja blagovne znamke delodajalca – Employer branding

5. kadrovski posvet: Izgradnja blagovne znamke delodajalca – Employer branding

Strokovni posvet

Prijava
Kdaj?
17. 9. 2020, od 10:00 do 15:00
Kje?
Ljubljana,

Zakaj bi delodajalcu moralo biti mar za razvitost blagovne znamke delodajalca?

Kako zgraditi takšen ugled, da bo pri najboljših kandidatih interes za delo prav v vašem podjetju?

Boj za talente na trgu je neizprosen. Slovenski trg dela je poleg tega še majhen, bazen najbolj primernih kandidatov pa plitek. Delodajalci tako po različnih poteh pridobivate nove kandidate in z različnimi metodami poskušate zadržati tiste najboljše. Pogosto si kandidate delodajalci med seboj dobesedno »kradete«.

V času digitalizacije je privabljanje talentov še toliko bolj pomembno, pa tudi težje. V svetu nenehnih sprememb ste HR oddelki pod nenehnim pritiskom, kako krmariti med novimi generacijami in razvijajočo se tehnologijo. Zastareli procesi privabljanja že skoraj ne veljajo več. Poleg ogromno informacij morate znati najti fokus, vse z namenom pridobitve pozornosti čim več kandidatov. In kaj privabi že zaposlenega kandidata iz drugih podjetij, da aktualno ponudbo zazna kot bolj privlačno od trenutne?

Pri privabljanju in zadržanju najboljših kandidatov je delodajalcem v veliko pomoč blagovna znamka podjetja kot delodajalca.

Pridružite se nam na posvetu, ki ga namenjamo: direktorjem podjetij, kadrovskim direktorjem, kadrovskim strokovnjakom, vodjem oddelkov upravljanja z zaposlenimi, vodjem razvoja blagovne znamke v organizacijah ter vsem, ki se pri svojem delu srečujete z obravnavanimi temami.

Koristi

Na posvetu bomo s strokovnjaki podrobno obravnavali in celovito predstavili:

  • Kaj sploh je Employer branding?
  • Kako ustvariti blagovno znamko delodajalca - elementi strategije?
  • Pomen gradnje blagovne znamke delodajalca – z vidika privabljanja novih kandidatov in zadrževanja zaposlenih.
  • Kako dobra blagovna znamka delodajalcev vpliva na angažiranost zaposlenih?
  • In še več

Namen posveta je udeležencem zagotoviti strokovne usmeritve in možnost diskusije z drugimi udeleženci in strokovnjaki s področja GRADNJE BLAGOVNE ZNAMKE PODJETJA, s sodelovanjem vseh zaposlenih.


»Vam konkurenčna podjetja so vaši stalni tekmeci. Ne glede na to, kako inovativni ali hitri ste pri pripravi novega izdelka, vam je tekmec že za petami. Pripravljen je kopirati vašo idejo, če se izkaže, da je uspešna. Dokaj enostavno je namreč kopirati izdelke. Vendar pa je zelo težko, če ne celo nemogoče, kopirati osebo, njen odnos do dela v posameznem delu oziroma vsebini.« Mars Dorian

In tudi o tem bo govora na posvetu, ki ga bomo organizirali v sodelovanju z vrhunskimi strokovnjaki:

  • izr. prof. dr. Simona Šarotar Žižek, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Univerze v Mariboru,
  • mag. Klemen Žibret, Kariera.

Povabili smo tudi priznane strokovnjake iz slovenskih podjetij, da bodo predstavili svoje dobre prakse pri gradnji blagovne znamke svojih podjetij, z vključevanjem vseh zaposlenih:

  • mag. Ivan Papič, direktor za kadre in splošne zadeve v podjetju Steklarna Hrastnik, kadrovski menedžer leta 2020,
  • mag. Metoda Debeljak, Direktorica službe Upravljanje s človeškimi viri, Služba za upravljanje z zaposlenimi, Zavarovalnica Triglav.

Vsebina

Okvirni program posveta, od 10.00 do 15.00

  • Kaj sploh je Employer branding?
  • Pomen gradnje blagovne znamke delodajalca –z vidika privabljanja novih kandidatov in zadrževanja zaposlenih
  • Kako dobra blagovna znamka delodajalcev vpliva na angažiranost zaposlenih?
  • Kako ustvariti blagovno znamko delodajalca – elementi strategije?
  • Metode in kanali komuniciranja blagovne znamke delodajalcev (dogodki, predavanja, strani o karieri, blogi …)
  • Kako meriti učinke strategije blagovne znamke delodajalca?
  • Okrogla miza: Kdo vse sodeluje pri ustvarjanju blagovne znamke delodajalca v podjetju oziroma poudarek na sodelovanju HR pri gradnji BZ? Sodelujejo strokovnjaki priznanih slovenskih podjetij (imena sporočimo naknadno).

Predavatelji

dr. Simona Šarotar Žižek

dr. Simona Šarotar Žižek, izredna profesorica managementa poslovanja, specializirana za upravljanje človeških virov in organizacijsko vedenje. Specialne teme so: dobro počutje in celovitost zaposlenih, management stresa in raznolikosti zaposlenih, varnost in zdravje zaposlenih, komuniciranje in obvladovanje konfliktov, motiviranje, pripadnost, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, organizacijska energija, osebna in družbena odgovornost, družba 5.0, industrija 4.0,… Doktorirala je…

mag. Ivan Papič

mag. Ivan Papič, direktor za kadre in splošne zadeve v podjetju Steklarna Hrastnik, kadrovski menedžer leta 2020

mag. Klemen Žibret

Mag. Klemen Žibret je magister znanosti s področja ekonomije in poslovnih ved. Deluje kot svetovalec, trener, predavatelj in coach. V svoji dosedanji karieri je opravljal vodstvena in vodilna delovna mesta v gospodarstvu v slovenskih in tujih družbah (z do 1.000 zaposlenimi) na področju vodenja in organiziranja, svetovanja, prodaje, upravljanja s človeškimi viri ter razvoja zaposlenih.…

mag. Metoda Debeljak

mag. Metoda Debeljak, direktorica službe Upravljanje s človeškimi viri, Služba za upravljanje z zaposlenimi, Zavarovalnica Triglav

Prijava in kotizacija

Termin: 17. 9. 2020
249,00 199,00 

Posebna ponudba velja samo za prijave do: 20. 8. 2020

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:
Termin: 17. 9. 2020
180,00 

Kotizacija velja za aktivne naročnike priročnikov s strokovnega področja Kadrovsko delo.

Posebne ugodnosti:

  • drugi udeleženec 10 % popusta,
  • tretji in nadaljnji udeleženci 20 % popusta,
  • 20 % popusta na strokovne priročnike in izobraževalne portale.

V ceno ni vključen DDV.

Število udeležencev:

NE SPREGLEJTE: 20 % popust za mikropodjetja, fizične osebe in društva! Uporabite Kodo za popust: MICRO20*

*Navedeni popust se ne sešteva z drugimi popusti, razen s popustom za več udeležencev izobraževanj. Kodo uporabite v košarici ali jo pripišite.

Splošni pogoji

Kotizacijo je po prejemu predračuna treba poravnati najmanj deset dni pred izvedbo dogodka. Za proračunske porabnike veljajo plačilni pogoji v skladu z zakonodajo o javnih plačilih. Pisna odpoved udeležbe je mogoča najkasneje deset dni pred izvedbo dogodka. Udeleženci, ki po tem roku prekličejo udeležbo ali se dogodka ne udeležijo, niso upravičeni do povrnitve kotizacije oz. so dolžni poravnati celotno kotizacijo. Lahko pa na dogodek pošljejo drugega udeleženca. Odpoved udeležbe zaradi bolezni je mogoča le s predloženim zdravniškim potrdilom. Pridržujemo si pravico do odpovedi dogodka – v tem primeru kotizacijo povrnemo v celoti. S pisno prijavo na dogodek sprejemate ta določila in splošne pogoje.

x

Izobraževanje pri vas?

Za vas izvedemo izobraževanje samo za vaše sodelavce v vašem podjetju.