Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

IN-HOUSE izobraževanja

In-house programi  |  Reference  |  Razpis ASI  |  Kontakt in povpraševanje

IN-HOUSE izobraževanja

Učinkovita komunikacija na delovnem mestu

V organizacijah in timih ustvarjamo učinkovite spremembe, ki v spremenljivem poslovnem okolju prinašajo pomembno konkurenčno prednost.​

Zaposleni in vodje z učinkovito komunikacijo ustvarjajo okolje za doseganje uspešnosti. Pomembno je, da znajo aktivno poslušati in imajo znanje, kako pridobivanje in uporaba povratnih informacij izboljšuje razvoj zaposlenih.

Slabi rezultati pogosto niso posledica pomanjkanja sposobnosti in znanja, pač pa pomanjkanja ustrezne komunikacije in sodelovanja med sodelavci. Ko raziskujete, kaj je šlo narobe, nihče ni nič kriv, vsak varuje svoj vrtiček in kaže s prstom na drugega. Marketing ne govori s prodajo. Oddelek razvoja in proizvodnja za napake krivita drug drugega. Informatika ne govori z nikomer in nihče ne govori s finančnim oddelkom, so znaki, ki kažejo na slabe veščine komuniciranja.

  • Spoznavanje osebnega vedenjskega profila: zavedanje svojega načina vedenja in vpliva na druge okoli sebe
  • Prilagajanje komunikacije različnim osebnostnim profilom
  • Obvladovanje konfliktov na delovnem mestu
  • Učinkovito komuniciranje s težavnimi sogovorniki v različnih poslovnih situacijah
  • Komunikacija za izboljšanje odnosov v skupini
  • Učinkovita komunikacija v timu
  • Načini in vpliv učinkovite komunikacije na delovno uspešnost

Top izobraževanja za razvoj veščin učinkovitega komuniciranja

Komunikacija za izboljšanje odnosov v delovni skupini

Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci

  • Vrednote in poslanstvo naše organizacije. Jih res živimo?
  • Moje vrednote in vrline, ki prispevajo k dobri klimi
  • Kako prepoznam vrednote sodelavcev in jih motiviram na tej osnovi?
  • Kateri sodelavci imajo potencial sodelovanja in kateri težavnega odnosa?
  • S katerimi vedenji nehote in nevede sprožam konflikte?
  • Upravljanje neprijetnih čustev.

Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci

  • Kakšna je notranja psihološka logika težavnih sogovornikov
  • Kakšne vrste težavnih sogovornikov ločimo ter kakšna je razlika med težavnim in razburjenim
  • Kako ravnati v primeru konfliktov, da prekinemo nezaželeno vedenje na drugi strani
  • Kako uspešno zaključiti pogovor z zahtevnimi strankami ali poslovnimi partnerji
  • Kako postaviti mejo in ohraniti psihološko distanco ter neprizadetost
  • Kako voditi težavne sodelavce in ohraniti sodelovalen odnos
  • Kako težavnega sogovornika pripraviti v sodelovanje
  • Katere so glavne napake v komunikaciji, ki lahko izničijo naše napore
  • Katera psihološka orodja so nam lahko v pomoč
  • Katere komunikacijske tehnike uporabimo za agresivne, arogantne, vzvišene, razburjene, nesramne nezadovoljne, najbolj pametne, najpomembnejše, nezaupljive, neodločne, prestrašene, občutljive, jamrave osebe …

Timsko delo, medsebojno sodelovanje in komuniciranje

Izvedba za skupino z več kot 5 udeleženci

  • Razvijanje čustvene inteligentnosti – upravljanje neprijetnih čustev
  • Poimenujmo čustvo
  • Kaj nam določeno čustvo sporoča?
  • Upravljajmo čustvo (metoda Rastimo)
  • KER MODEL
  • Metoda modre pike
  • vsi smo na isti ladji
  • SDI orodja
  • Vedenje in motivacija
  • Kaj je konflikt?
  • 5 strategij reševanja konfliktov
  • Strategija osebnih sprememb
  • Avtentično komuniciranje temelji na naših najpomembnejših vrednotah: bodimo pristni, prijazni in spoštljivi.
  • Kaj potrebujejo naše stranke od nas?
  • Kako komuniciramo z različnim tipi strank ( SDI profili)?
  • Posebnosti komunikacije z različnimi profili
  • Reševanje problemov s strankami

IN-HOUSE izobraževanje vam lahko pripravimo in izvedemo za katerokoli tematiko.

Področja za razvijanje in uvajanje kompetenc prihodnosti

Forum Akademija

IN-HOUSE izobraževanja

Vaš zanesljiv partner za izvedbo strokovnih usposabljanj zaposlenih v organizacijah.

Poglejte si tudi ...

Kako narediti dober poslovni načrt?

Kaj je poslovni načrt? Kako sestaviti poslovni načrt? Kako se izogniti najpogostejšim napakam?

Tim
in timsko delo

Kaj so značilnosti dobrega tim, pet pasti timskih veščin, kako vzpostaviti kulturo zaupanja ...

Medgeneracijsko sodelovanje

Kako se z različnimi generacijami spopasti na kadrovskem
področju?

Celovit pristop v izobraževanju

5 korakov celovitega pristopa v izobraževanju, upravljanje izobraževanj