Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Glavobol na delovnem mestu?

Možni vzroki za glavobol:

  • določene vrste hrane – čokolada, sir, čaj, kava, kokakola, alkohol, mlečni izdelki, ocvrta hrana, citrusi, oreščki.
  • pomanjkanje hrane – izpuščanje obrokov vpliva na količino sladkorja v krvi, zato ne začnite dneva brez zajtrka.
  • mišična napetost – sklanjanje nad mizo, zaslon ali volan povzroča mišično napetost v ramenih, vratu in očeh.
  • slab vid – zaradi šibkih mišic enega očesa morate bolj napenjati mišice drugega očesa, to pa lahko povzroči glavobol.
  • hormonske spremembe – kontracepcijske tablete, menstruacija in menopavza povečujejo nagnjenost k glavobolu.
  • vnetje sinusov ali prehlad – občutek težke in zamašene glave je lahko posledica vnetih sinusov in prehlada.
  • spremenjene spalne navade – glavobol lahko povzroča premalo ali preveč spanja.
  • visok krvni pritisk – je tudi možen vzrok glavobola.
  • okolje – izogibajte se vročini, mrazu, utripajoči in močni razsvetljavi, hrupu in zatohlim prostorom.
  • hudi telesni napori – vzrok glavobola je lahko tudi hujši telesni napor.
  • dednost – nagnjenost h glavobola je lahko tudi dedna.

 

Lajšanje glavobola:

  1. Naučite se sprostiti – izmenično napenjajte in sproščajte določene skupine mišic na glavi, vratu in ramenih.
  2. Masaža in raztezanje – s konicami prstov nežno masirajte senca in pritiskajte na tilnik. Dlani položite na zaprte oči. Pomaga tudi raztezanje vratnih mišic ob pomirjujoči glasbi.
  3. Sprostite mišice – za lažje sproščanje mišic pomaga vroča kopel, steklenica s toplo vodo na vratu, topla brisača čez glavo in obraz, hladni obkladki ali tuširanje ene in druge polovice glave z mrzlim tušem.
  4. Počitek – zaprite se v mirno, zatemnjeno sobo, lezite in se sprostite.
  5. Pazite na prehrano – odpovejte se hrani, za katero sumite, da vam povzroča glavobol.
  6. Redni obroki – izpuščanje obrokov je nevarno, ker povzroča znižanje sladkorja v krvi in glavobol. Topel obrok lahko nadomestite z malico, ki vsebuje veliko celuloznih vlaken (polnozrnati kruh, fižol, soja, grah, leča, neslana jedrca ali posušeno sadje, rjav riž, polnozrnate testenine, zelenjava, sadje), izogibajte se sladkarijam, ker samo trenutno dvignejo količino sladkorja.
  7. Dišave in soli – pomaga masaža s sivkinim ali kakšnim drugim eteričnim oljem (bolečine blaži tudi vonj po olju, s katerim pred spanjem poškropimo blazino).
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja