Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Delegiranje nalog

Načela delegiranja:

  • Načrtovanje: premislite, koga lahko zadolžite.
  • Odločanje: zavestno se odločite, katere odgovornosti lahko prevzamejo drugi.
  • Organizacija: sestavljanje delovnega načrta in časovnega razporeda.
  • Usklajevanje: zagotoviti se morate pregled nad nalogami, ki ste jih preložili na druge, in nad spoštovanjem časovnih rokov.
  • Preverjanje: preverite, kako napreduje delo, po potrebi spremenite roke in zadolžitve.

Kako delegiramo?

  • Razložite namen – postavite cilje naloge.
  • Postavite merila – jasno povejte, kakšne rezultate pričakujete, metodo dela si lahko izbere sam.
  • Poučite osebo, ki ste ji dodelili nalogo – morda vas prvič ne bo dobro razumela, zagotovo pa bo med izpolnjevanjem naloge tu in tam potrebovala vašo pomoč. Prosite za poročilo o opravljeni nalogi. Jasno določite čas trajanja.
  • Kontrolo nad izvajanjem naloge si zagotovite tako, da predlagate takojšen razgovor, če se pojavijo kakršne kole težave.

Kaj lahko dodelite drugim?

  • Manjše rutinske naloge in tiste, ki so sicer nujne, vendar ne pomembne.
  • Naloge, pri katerih se pokaže sposobnost sodelavcev, hkrati pa si z njimi nabirajo izkušnje.
  • Naloge, ki jih drugi lahko opravijo vsaj tako dobro kot vi.
  • Naloge, za katere je potrebno posebno znanje.

 

Česa ne morete dodeliti drugim?

  • Zadolžitve, ki jih prav vi morate opraviti.
  • Nujne zadeve, za katere so potrebni vaše znanje, sposobnosti in izkušnje.
  • Naloge, za katere je nujno osebno odločanje.
  • Zadeve, ki pomenijo izjemo v siceršnji politiki in delu.
  • Zadeve, ki bi lahko imele resne posledice.
  • Delo, s katerim bi kaznovali oz. nagradili druge.

 

Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 

Več o tej temi preberite v priročniku Priročnik za poslovne asistentke in sekretarke

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja