Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Blagovna znamka je obljuba

  • Relevantna
  • Blagovna znamka je relevantna, kadar stoji za tem oz. nudi to, kar potrošniki obravnavajo za pomembno v njihovem življenju.

Pomembno je, da kupci verjamejo, da razumete in skrbite za to, kar je njim pomembno. Zato je pomembno, da to delate v vsakem trenutku, ko ima potrošnik z vašo blagovno znamko kakršen koli stik oziroma izkušnjo.

  • Konsistentna
  • Konsistentnost je mantra vseh uspešnih blagovnih znamk.

Potrošniki si zapomnijo le to, kar konsistentno in z dovolj velikih številom ponavljanj delate oziroma predstavljate. Poleg tega je pomembno, da si potrošniki zapomnijo dejanja, ne obljube.

Kot lastnik in upravljavec blagovne znamke prevzemate tudi odgovornost, da jo varujete in predstavljate na najboljši možni način, kjer koli se pojavlja.
Vsaka malenkost je pomembna. Blagovna znamka je skupek vsega dobrega, slabega, umazanega, najboljše in najslabše lastnosti izdelka, najboljšega in najslabšega zaposlenega, oglasa itd. Je kot goba, ki vpije vse, česar se dotakne, vse komentarje in vse občutke. Je v mislih potrošnikov, zaposlenih, široke publike, kjer vsak njen delček, vsak vtis ostane za vedno. 
Zato blagovne znamke ne morete v celoti nadzirati, lahko jo le usmerjate in s tem poskrbite, da bodo izkušnje in občutki povezani z njo, čim bolj v skladu z vašimi prepričanji.

 

Sodobna orodja vodenja

 

Več o tej temi preberite v priročniku Sodobna orodja vodenja

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja