Mateja Klemenčič

Mateja Klemenčič je vodja uspešnega kontaktnega centra, poslovna in osebna trenerka s širokim spektrom znanj in izkušenj. Ima 15 let izkušenj na področju podpore strankam, svojo kariero je začela kot Vodja naročniške službe in asistenka CEO v podjetju Itivi, nadaljevala kot Svetovalec za načrtovanje in optimizacijo dela v oddelku podpore strankam v podjetju Domenca in Mimovrste ter že šesto leto opravlja vlogo Call Center Managerja v podjetju CDE, ki je trenutno največji outsourcing kontaktni center v Sloveniji. Na podlagi triletnega raziskovanja in izobraževanja na Glotta Novi ima opravljen certifikat NLP Coach. Pridobljen ima certifikat GDPR Specialist in ISO 27001 notranji presojevalec. Njen način dela temelji na izkušnjah ter smislu za vodenje in motiviranje ljudi s poudarkom na doseganju zastavljenih ciljev. Odlikujejo jo odgovornost, profesionalnost, znanje, izkušnje, delavnost, odločnost, pozitivna energija, komunikativnost, poštenost in odkritost.

Showing all 1 result