Mateja Klemenčič

Mateja Klemenčič je vodja uspešnega kontaktnega centra, poslovna in osebna trenerka s širokim spektrom znanj in izkušenj. Ima 15 let izkušenj na področju podpore strankam, svojo kariero je začela kot Vodja naročniške službe in asistenka CEO v podjetju Itivi, nadaljevala kot Svetovalec za načrtovanje in optimizacijo dela v oddelku podpore strankam v podjetju Domenca in Mimovrste ter že šesto leto opravlja vlogo Call Center Managerja v podjetju CDE, ki je trenutno največji outsourcing kontaktni center v Sloveniji. Na podlagi triletnega raziskovanja in izobraževanja na Glotta Novi ima opravljen certifikat NLP Coach. Pridobljen ima certifikat GDPR Specialist in ISO 27001 notranji presojevalec. Njen način dela temelji na izkušnjah ter smislu za vodenje in motiviranje ljudi s poudarkom na doseganju zastavljenih ciljev. Odlikujejo jo odgovornost, profesionalnost, znanje, izkušnje, delavnost, odločnost, pozitivna energija, komunikativnost, poštenost in odkritost.

Showing all 1 result

Brez zadetka
5 % Popusta
Naslednjič
Skoraj!
25 % Popusta
10 % Popusta
Ni nagrade
Nimate sreče
Skoraj!
20 % Popusta
5 % Popusta
10 % Popusta
DECEMBRSKI POPUSTI POSKUSITE SREČO IN ZADENITE POPUST!

Vnesite vaš e-naslov in zavrtite kolo sreče. To je vaša priložnost, da zadenete posebne popuste!

Koda popusta se vam avtomatsko doda v košarico.

Splošni pogoji:

  • Popust velja 3 dni od prejema.
  • Popusta ni mogoče uveljavljati hkrati z drugimi popusti ali posebnimi akcijami.

  • Promocija poteka do vključno 31. 12. 2019.