Florence Maria Bratuž

Florence Maria Bratuž ima bogate izkušnje iz vodenja prodaje in regije iz avtomobilske industrije ter svetovanja. V preteklosti je delovala na naslednjih področjih: prodaja, vodenje prodaje v družinskem podjetju, področno vodenje poslovalnic uvoznika, upravljanje z odnosi s strankami, skrb za zadovoljstvo kupcev,  prodajna trenerka in vodja poslovalnice.  

Te izkušnje so jo pripeljale do vloge predavatelja, motivacijsko/inspiracijskega trenerja in coacha za dobre medsebojne odnose:

  • povečanje angažiranosti zaposlenih na delovnem mestu,
  • boljše medosebne odnose zaposlenih,
  • skladno med oddelčno sodelovanje,
  • notranje motiviran kader skladen vizijo in poslanstvom podjetja
  • in povečanje kulture odgovornosti.

Njena posebnost je, da kot zunanja svetovalka zaradi izkušenj, ki jih je pridobila skozi svojo kariero, prepozna energijsko dinamiko znotraj podjetja.

Izvaja:

  • motivacijsko inspiracijske treninge z namenom prebujanja strasti do skupne vizije in poslanstva podjetja,
  • prodajne in poprodajne treninge
  • osebne coachinge z lastniki/direktorji podjetja,
  • Emotional coachinge izvaja z ključnimi zaposlenimi z namenom ugotavljanja kompetenc in osebnostnih lastnosti ter odstranjevanje omejujočih prepričanj, ki zavirajo napredek posameznika in posledično uspešnost podjetja. Zaposlene spodbudi, da v sebi prebudijo notranjo motivacijo za delo, ki ga opravljajo v podjetju.

Kot motivacijska trenerka in poslovna svetovalka je sodelovala z mnogimi uspešnimi podjetji: Petrol Energetika, A-Cosmos, CPU, Avto Celje d.d., RAGOR, Mazda Motor Slovenija, Sava projekt d.d., Acroni, Alcu, TPA Horwath, RTA d.o.o, TRC Celje d.d., Betomax, IR Image, Moja kava, GZS, OZS,  Kampus, KMAG, TrgoABC …

Pred kratkim pa je izšla tudi njena knjiga z naslovom ODZOVI SE NA KLIC, ZAŽIVI SVOJ POKLIC!

Odlikuje jo pozitivna naravnanost, je dober poslušalec in mediator različnih interesov in mnenj znotraj podjetja, je odličen motivator in ima zelo dobro razvito intuicijo. Tako deluje tudi kot krizni manager, kjer postavi novo vizijo in poslanstvo podjetja, ter to prenese na zaposlene. Zaradi velike socialne mreže, ki jo ima, je dober povezovalec kontaktov.

Moto, ki mu sledi je: "Dokler vas je strah konkurence, pomeni, da še niste prepoznali vseh svojih potencialov!"

Prikaz 1 rezultata