Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

Ali je medijska pozornost koristna?

Strokovnjaki za komuniciranje, menedžerji in lastniki podjetij si tako vse pogosteje zastavljajo vprašanja: Je bolje vzdrževati anonimnost ali se kot menedžer izpostavljati medijem, ki lahko znatno prispevajo k promociji podjetja? Lahko mediji menedžerju bolj koristijo ali bolj škodujejo? Kako medijska izpostavljenost vodilnega menedžerja vpliva na ugled podjetja, ki ga vodi? In ne nazadnje, ali je z mediji sploh možno produktivno sodelovati? 

 

Sodobna orodja vodenja

 

Več o tej temi preberite v priročniku Sodobna orodja vodenja

 
Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja