Košarica

02 250 18 00 | info@zfm.si | O nas

Prijava v portal: 

Prijava

Želite podporo?

Pokličite nas: 02 250 18 00

Družabna omrežja

5 korakov celovitega pristopa v izobraževanju

Upravljanje izobraževanj je ciklični proces, v katerem praviloma fazi identifikacije izobraževalne potrebe na ravni podjetja, oddelka in posameznika sledi opredelitev izobraževalnih ciljev, opredelitev načina, kako jih bomo dosegli (oblikovanje programov), organiziranje izvedbe ter merjenje in vrednotenje izobraževanja.

Ločimo več oblik izobraževanj v podjetju. V pomoč, za premislek, ali se odločiti za interno izobraževanje ali zunanje izobraževanje, vam je lahko spodnja tabela.

interna izobraževanja po naročilu
Interna izobraževanja po naročilu

Izobraževalne metode

Poznamo več izobraževalnih metod, ki imajo različne učinke. Izbira je odvisna od velikosti skupine, namena izobraževanja, vsebine in drugih pogojev. V spodnji tabeli smo jih razvrstili glede na pričakovano učinkovitost z vidika naučenega.

metode izobraževanja
Metode izobraževanja
Metoda izobraževanja
Metoda izobraževanja
metode pri izobraževanju
metode pri izobraževanju

V premislek

Predvsem v večjih podjetjih in organizacijah izdelajo kataloge izobraževanj, ki so v pomoč vodjem in sodelavcem pri izbiri ustreznega izobraževanja. Kadar je na voljo katalog izobraževanj, pa se pogosto zgodi, da vodja in sodelavec ne izhajata iz dejanskih potreb, ampak izbirata iz kataloga vsebine, ki se zdijo najbolj primerne. Ključno je, da izhajamo iz dejanskih potreb in ne iz vsebin, ki so na voljo. Pri načrtovanju kataloga smo namreč morda spregledali vsebine, ki so pomembne in potrebne.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja